ارزن بیرجند | قیمت ، خرید ، کیفیت ( پر مغز )

ارزن بیرجند که به صورت ارزن بیرجندی نیز در میان عمده فروشان ارزن و نیز پرند داران مطرح است به دلیل پر مغز بودن ( زیاد بودن نسبت وزن به حجم ) از بهترین ارزن های ایران است. ارزن بیرجند اغلب در سایز متوسط خرید و فروش می شود. قیمت ارزن بیرجندی ( وله طور کلی ارزن خراسان ) به نسبت از سایر ارزن ها بالاتر است. ارزن بیرجند ارزن مرغوب است . خرید ارزن بیرجندی از بخش فروشگاه ارزن و خوراک پرندگان ( پخش دان پرندگان ) توتپُس ( ۹ فروردین ۱۴۰۳)

ارزن بیرجندی : ارزن بیرجند دارای ظاهر زرد کمرنگ و سایز نسبتا درشت و متوسط در میان سایر ارزن ها می باشد. ارزن گاورس نیز یکی دیگر از انواع ارزن بیرجندی است

خرید ارزن بیرجندی: برای خرید ارزن بیرجند می توانید از طریق فروشگاه بصورت حضوری و یا از طریق واتساپ و یا تماس ثبت سفارش کنید . هر بار عکس مربوط به خود را دارد و قبل از ارسال بار ، عکس ارزن برای خریداران محترم ارسال می شود.

ارسال ارزن بیرجند : ارسال ارزن بیرجندی به سایر شهرها از خراسان و تهران ارسال می شود. برای خرید تناژ ارزن بیرجندی یک هفته قبل ثبت سفارش کنید. ارسال کیسه ای ارزن بیرجند بصورت هفتگی و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه انجام خواهند شد.

قیمت ارزن بیرجند : قیمت هر کیلو ارزن بیرجندی در حال حاضر ۳۵۰۰۰ تومان است. برای خرید تناژ ارزن بیرجندی و اطلاعات از قیمت آن تماس بگیرید.

کیفیت ارزن بیرجندی : کیفیت ارزن با سه پارامتر مهم تعیین می شود اول پر مغز بودن ارزن ، دوم تمیز بودن ارزن ، سوم رنگ و تازه بودن آن . ارزن مرغوب ارزنی است که علاوه بر پارامترهای کیفیتی گفته شده ، در جای مناسب و تمیز نگهداری شود.

خرید ارزن بیرجندی :