12 By Info 0

بهترین زیره | بهترین زیره سبز | بهترین زیره سیاه ( زیره تازه )

بهترین زیره را می توان از بو ، رنگ و طعم آن تشخیص داد . بهترین زیره چه سبز و چه سیاه بایستی در مرحله اول خوشبو و تمیز باشد . زیره خوب دانه های هم اندازه و یک رنگ دارد چه سیاه و چه سبز(18 اسفند ماه ۱۴۰۲)

بهترین زیره سبز : زیره به دلیل خواص دارویی و نیز طعم خوب آن برای انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد . هرچه زیره سبز تمیزتر و خوش بو تر و دارای بوی زیادتر باشد مرغوبیت بیشتری خواهد داشت . دانه های هم اندازه و هم رنگ نشانه یکپارچگی زمین و آبیاری صحیح زیره است . زیره سبز در اکثر نواحی ایران کاشت می شود.

بهترین زیره سیاه : زیره سیاه بیشتر از نوع خراسانی ، کرمانی و افغانی در بازار ایران موجود است . بهترین زیره سیاه مربوط به نواحی خراسان رضوی و جنوبی است که بو و طعم فوق العاده و نیز دانه های سرحال و کشیده نشانه های اصلی زیره خراسان است. هم رده با زیره سیاه خراسان ، زیره کرمان نیز شهرت فراوان و زبانزد است . در گرید درجه دو ، زیره افغانستان است .

خرید بهترین زیره سبز : اگر به دنبال خرید بهترین زیره هستید با ما تماس بگیرید و یا از فروشگاه اینترنتی توتپُس ، زیره سبز و زیره سیاه تازه و امسالی خرید نمایید