آوریل 22, 2021 By Info Off

خاکشیر | همدان ، نیشابور ، شیراز | قیمت و خرید عمده خاکشیر ( اردیبهشت ۱۴۰۳ )

خرید خاکشیر ، سورت بوجاری ( همدان ، نیشابور ، شیراز ) خاکشیر سورت درجه یک ، خاکشیر محلی ، خرید خاکشیر لیزری ، خاکشیر گونی بوجاری ، فروش خاکشیر لوکس و قیمت خاکشیر کلی قیمت خاکشیر کیسه ای ، قیمت خاکشیر زرین ، قیمت عمده خاکشیر سوپر . خرید خاکشیر از یک کیلو تا ۵۰۰ کیلو . خاکشیر بذر . خرید اینترنتی و حضوری خاکشیر از فروشگاه عمده فروشی خشکبار و عطاری توتپُس ، خاکشیر فله ، خاکشیر پاک شده ، خاکشیر محلی بوجاری تمیز ( اردیبهشت ۱۴۰۳ )

خاکشیر : خاکشیر در سه منطقه ایران پر محصول است منطقه شیراز ، خراسان و همدان . در سایر مناطق هم خاکشیر بصورت غیرمتمرکز کاشت و یا بصورت خودرو برداشت می شود . انواع خاکشیر تمیز و پاک شده محلی و آبی موجود است.

انواع خاکشیر و قیمت آن :

خاکشیر سورت اعلا (درجه یک تمیز زرین) : این نوع خاکشیر مرغوب ترین خاکشیر بازار است که به اصطلاح خاکشیر اعلا یا سوپر نامیده می شود. حدود ۳۰ درصد حجم بازار را در بر می‌گیرد. قیمت خاکشیر سورت زرین نسبت به سایر خاکشیر های درجه یک حدود ۱۵ درصد بالاتر است. این خاکشیر سورت شده ، تمیز و بدون دانه سبز است (میزان خلوص بیش از ۹۹٪)

خاکشیر زرین – عمده فروشی خشکبار توتپُس

قیمت عمده خاکشیر تناژ اعلا خرید هر کیلو ۱۹۵۰۰۰ تومان

قیمت خاکشیر زرین ۱۹۵۰۰۰ تومان

خاکشیر ۹۸٪ (بوجاری کشاورز) – محلی پرخاصیت

خاکشیر عمده (درجه یک عرف) : دانه های این نوع خاکشیر تمیز اما مقدار کمی دانه سبز دارند . حدود ۷۵ درصد حجم بازار را این نوع خاکشیر تامین می کند. بطور کلی وقتی صحبت از قیمت خاکشیر می شود بیشتر قیمت این نوع خاکشیر مدنظر است . این خاکشیر بیشترین استفاده را دارد و خاکشیر شیرین نیز نامیده می شود.

قیمت خاکشیر عمده درجه یک نیشابور خرید هر کیلو ۱۶۵۰۰۰ تومان

خاکشیر درجه یک عرف بازار
خاکشیر بوجار کشاورز

خاکشیر درجه ۲ : برگ های بوته این نوع خاکشیر مقداری در آن وجود دارد (کمتر از ۱۰ درصد) . ناخالصی این نوع خاکشیر از نوع ریز برگ های خود خاکشیر و در حدود کمتر از ۵ درصد است.

قیمت خاکشیر عمده بوجاری کشاورز خرید هر کیلو ۱۷۵۰۰۰ تومان

بذر خاکشیر ( خرید بذر خاکشیر ) : بذر خاکشیر نباید آسیب دیده و زیاد تمیز باشد . تمیزی بیشتر یعنی آسیب رساندن بیشتر. بنابراین اگر به دنبال خرید بذر خاکشیر هستید خاکشیر لیزری و سورت مناسب نیست. خاکشیر محلی بهترین خاکشیر بذر است.

خاکشیر ویژه مصرف خانگی ( در این مورد فروش عمده نداریم ): خاکشیر محلی کاشت شده به روش سنتی و با آبیاری آب شیرین قنات ، بدون استفاده از کود و سم و آفت کش . این محصول فقط بصورت کیلویی امکان خرید دارد.

خرید بذر خاکشیر : برای کاشت هر هکتار زمین حدود ۶ تا ۸ کیلو خاکشیر بذر لازم است. برای خرید بذر خاکشیر با ما تماس بگیرید

بذر خاکشیر

قیمت بذر خاکشیر : قیمت هر کیلو بذر خاکشیر ۲۵۵۰۰۰ تومان

کیفیت خاکشیر : اولین پارامتر کیفی خاکشیر خواص دارویی و طعم آن است که هرچه شیرین تر باشد و کویری تر ،کیفیت آن بالاتر خواهد بود. دومین پارامتر کیفیتی خاکشیر تمیز بودن و سومین پارامتر هم اندازه بودن آن است . خاکشیر همدان و خراسان از جمله بهترین های بازار خاکشیر ایران هستند . خاکشیر همدان طعم بهتری دارد اما خاکشیر خراسان خواص دارویی بیشتری دارد.

خاکشیر هرچه دیرتر مصرف شود رنگ آن تیره تر میشود. وجود دانه سبز در خاکشیر یعنی وجود دانه های نارس اما همچنان خواص خاکشیر پابرجاست.

قیمت خاکشیر – قیمت عمده خاکشیر :

  • قیمت خاکشیر زرین عمده : هر کیلو ۲۴۵۰۰۰ تومان
  • قیمت خاکشیر درجه یک همدان هر کیلو ۲۳۵۰۰۰ تومان
  • قیمت کلی خاکشیر نیشابور تمیز : هر کیلو ۲۱۵۰۰۰ تومان
  • قیمت خاکشیر بوجاری کشاورز : هر کیلو ۱۷۵۰۰۰ تومان
  • خاکشیر محلی بذر ۲۵۵۰۰۰ تومان

قیمت و خرید خاکشیر بسته بندی :

  • بسته ۱۰۰ گرمی خاکشیر همدان تومان
  • بسته ۱۰۰ گرمی خاکشیر نیشابور تومان
  • بسته ۱۰۰ گرمی خاکشیر بذر تومان

خرید به چهار صورت امکان پذیر است:

  • حضوری در فروشگاه خشکبار توتپُس
  • پرداخت در محل با کارت خوان
  • خرید اینترنتی از بخش فروشگاه آنلاین
  • خرید در واتساپ و واریز به کارت و ارسال ( پست ، تیباکس و باربری)

خرید خاکشیر همدان و خراسان عمده‌ای و کیسه ای (بیرجند ، نیشابور ، همدان و …)

خاکشیر عمده درجه یک همدان
خاکشیر عمده درجه یک خراسان
خاکشیر نیشابور
خاکشیر سورت کارخانه
خاکشیر ۹۰ درصد

فروش کیسه خاکشیر : فروش خاکشیر سورت در کیسه های ۳۰ تا ۵۰ کیلو ، جهت بازدید نمونه و خرید به آدرس دفتر فروشگاه مراجعه کنید. ساعت بازدید و مشاهده نمونه خاکشیر از ساعت ۵ تا ۷ بعدظهر می‌باشد. قبل از مراجعه تماس بگیرید یا پیام بفرستید.

راهنمایی در خصوص خرید خاکشیر :

بهترین خاکشیر کدام است ؟ بهترین خاکشیر ، خاکشیر تمیز ، کمترین دانه سبز (البته وجود مقداری دانه سبز میتواند نشانه خوبی هم باشد!) ، دانه های یکسان و عاری از گرد و خاک می باشد. بعبارتی خاکشیر سورت یا خاکشیر اعلا بهترین خاکشیر است .

فرق خاکشیر لیزری و خاکشیر بوجاری : خاکشیری که با استفاده از دستگاه بوجاری لیزری پاکسازی شده باشد خاکشیر لیزری می گویند . از اینرو خاکشیر کاملا تمیز و بدون دانه سبز است . خاکشیر بوجاری با استفاده از دستگاه های بوجاری متداول بدست می آید و درصد بسیار کمی ناخالصی از جنس خود گیاه خاکشیر دارد . در خاکشیر بوجاری مقداری دانه سبز وجود دارد . اکثر خاکشیرهای بوجاری کاشت داخل و محلی هستند پس مصرف خاکشیر بوجاری توصیه نیز می شود . قیمت خاکشیر لیزری حدود ۳۵ درصد از قیمت خاکشیر بوجاری بیشتر است .

خاکشیر کدام شهر خوشمزه تر است ؟ خاکشیر بیشتر در شهرهای خراسان ، کرمان و همدان کشت و عرضه می شود. بطور کلی ، خاکشیر همدان نسبتاً شیرین تر بوده و طعم و مزه بهتری دارد.

کدام خاکشیر خواص دارویی بیشتری دارد ؟ اگر به دنبال خاکشیر خوش طعم هستید خاکشیر همدان بخرید اما اگر اثرات مثبت خاکشیر و خواص دارویی و غذایی آن برایتان مهم است خاکشیر خراسان و کرمان بخرید . خاکشیر مناطق کویری خواص دارویی بیشتری دارند.

تشخیص خلوص خاکشیر : خاکشیر اگر نارس باشد سبز رنگ است پس برای رسیده بودن خاکشیر باید حداقل دانه سبز در آن باشد. خاکشیر خالص گرده ، خاک و ریز برگ ندارد . خاکشیر سورت نشده شامل دانه های ریز و درشت و غلاف دار است . پس اگر به دنبال تشخیص خاکشیر سورت هستید بایستی دانه ها هم اندازه باشند .

از کدام فروشگاه خاکشیر عمده بخرم ؟ فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی زیادی وجود دارند که خاکشیر را بصورت عمده به فروش می رسانند. فروشگاه اینترنتی توتپُس نیز یکی از این فروشگاه های خاکشیر است که خاکشیر اعلا و درجه یک به مشتریان عرضه می کند. خاکشیر ما بیشتر از خراسان و همدان تامین می شود .

خاکشیر چه خواصی دارد؟ اهم خواص خاکشیر عبارتند از رفع عطش ، ضد باکتری ، ضد التهاب ، رفع شوره سر، زیبایی پوست ، ملین ، سقط جنین در صورت مصرف زیاد، درمان ضعف قوای جنسی مردان ، تب بر و رفع خارش پوست

از خاکشیر برای چه مصارفی استفاده می شود ؟ بیشتر در شربت و مصارف دارویی

خاکشیر محلی و خاکشیر صنعتی : وقتی یک محصول بصورت صنعتی و تجاری کلان تولید می‌شود مستلزم استفاده از کودهای ، تراریخته و سم است. ظاهر خاکشیر صنعتی جلب توجه بیشتری می کند. تفاوت اصلی خاکشیر محلی و صنعتی از همین نکته ناشی میشود . خاکشیر محلی یعنی خاکشیر ارگانیک . خاکشیر محلی چون به دست کشاورزان تمیز میشود و دستگاه های بوجاری و سورتینگ پیشرفته ای ندارند به مقدار ۹۵ درصد عاری از برگ هستند. البته برگ مخلوط شده در خاکشیر محلی از خود گیاه خاکشیر است.

خاکشیر فروشگاه توتپُس در مقایسه با سایر فروشگاه ها: هر بار عمده خاکشیر با بار دیگر متفاوت است و در نتیجه قیمت متفاوتی نیز دارند. قبل از ارسال بار خاکشیر ابتدا فیلم و عکس آن را برای مشتریان ارسال می کنیم تا مشتریان عزیز راحتتر و مصمم تر خرید کنند.

ارسال خاکشیر در سطح تهران بصورت پرداخت در محل با دستگاه کارت خوان امکان پذیر است.

عمده فروشی خشکبار و آجیل توتپُس

خاکشیر سرت ۳۸۰۰۰۰
خاکشیر سرت اعلا ۳۹۵۰۰۰
خاکشیر محلی اعلا ۲۵۵۰۰۰
خاکشیر بوجاری کشاورز ۲۵۵۰۰۰ تومان بدون کود و سم