عنبر نسارا ( اصل ) | سیگار اصل عنبرنسا ، قیمت کیلو ، عمده ( عنبرطلا ) شیر الاغ

عنبر نسا که با نام عنبرطلا هم نامیده می شود از قدیم به عنوان یک ضدعفونی کننده بسیار موثر در درمان سرماخوردگی و عفونت های ویروسی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید عنبر نسا ( بسته ای ، کیلویی و عمده ) قیمت عنبر نسا اصل و شیر الاغ . فروش عمده و جزئی عنبر نسارا . پشگل الاغ ماده یا همان عنبر نسا یا عنبر نسارا یا انبر نسارا دارای خواص دارویی زیادی است که تولید کننده و مشتریان زیادی بخصوص در ایران و آمریکا به خود جلب کرده است. سیگار عنبرنسا اصل نیز موجود است ( ۱۰ فروردین ۱۴۰۳)

عنبر نسا : به پشکل الاغ ماده که از علف بیابان و صحرا تغذیه کند عنبرنسا یا عنبر نسارا می گویند. دود این ماده در درمان بیماریهای تنفسی و نیز عفونت زنان موثر است.

خرید عنبر نسا ( عنبرطلا ) : عنبر نسا اصل را هم می توانید بصورت عمده از فروشگاه توتپُس تهیه کنید و هم برای مصرف جزئی . قیمت عنبر نسارا و شیر الاغ در ادامه آمده است. خرید از یک کیلو تا ۱۰ کیلوگرم عنبر نسا اصل الاغ ماده

سیگار عنبرنسا : سیگار اصل عنبرنسا در بسته های ۱۰ عددی موجود است. میتوانید بصورت اینترنتی خرید نمایید از بخش زیر

قیمت عنبر نسا – قیمت کلی و جزئی عنبر نسا :

  • قیمت یک کیلو عنبر نسا ۷۵۰۰۰ تومان
  • قیمت ۱۰ کیلو عنبر نسا اصل ۶۵۰۰۰ تومان
  • قیمت عمده عنبرنسا تماس بگیرید

خواص درمانی عنبر نسارا عبارت‌اند از: ضدعفونی‌کننده، ضد سرماخوردگی، ضد بیماری‌های عفونی، درمان گوش‌درد، کمک به درمان زخم ها، درمان عفونت انواع زخم، درمان دندان دردهای ناشی از سرما، درمان عفونت رَحِم، درمان قارچ رَحِم، درمان زخم‌های رَحِمی، درمان انواع بیماری‌های فیبرومی و نیز ضد خون ریزی های غیر طبیعی رحم که این مدفوع این حیوان را ارزشمند می کند و قیمت عنبر نسارا به نسبت بالاست .
عنبر نسا : حتی در پاره ای از تحقیقات به خواص ضد ویروسی آن مانند اثر روی ویروس کرونا نیز اشاره شده است. این خواص و نیز تولید کم این دارو باعث بالا بودن قیمت عنبر نسا اصل شده است .

بهترین عنبرنسا : عنبر نسا اصل از پشکل الاغ ماده ای است که از علف بیابان و صحرا تغذیه کند . بهترین عنبرنسا این نوع عنبر نسارا است.

با توجه به خواص آنتی باکتریال بسیار قوی شیر الاغ ، استفاده از شیر الاغ برای درمان ها و تقویت کلسیم توصیه می شود .

استفاده از عنبر نسارا : بیشترین حالت استفاده از عنبر نسارا ، سوزاندن آن و استشمام دود آن است که خواص ضد ویروسی دارد . روشی که به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد جوشاندن عنبر نسارا و نوشیدن جوشانده آن است که گفته میشود برای بیماری های معده و روده مفید است. گاها با مخلوط تنباکو نیز در قلیان مورد استفاده قرار میگیرد. هنگام خرید عنبر نسارا به اصل بودن و از الاغ ماده بودن آن دقت کنید .

روش نگهداری و انبارداری عنبر نسارا : عنبر نسا را در کیسه نایلونی و در جای خشک نگهداری کنید تا خاصیت آن حفظ شود. عنبر نسا سالم که شکسته نباشد کیفیت خود را بهتر حفظ خواهد کرد. بنابراین از تحت فشار بودن عنبر نسارا و شکسته شدن آن جلوگیری کنید.

نحوه شناسایی عنبر نسارا مرغوب و با کیفیت : عنبر نسارا مرغوب دارای رنگ قهوه ای سوخته مایل به سیاه است و شکلی شبیه کلیه دارد. عنبر نسارا با کیفیت از الاغی بدست می آید که از علوفه های کوه و دشت و بیابان تغذیه شود نه الاغی که در طویله با کاه و … تغذیه شود . عنبر نسارا مانند عسل است ! در ضمن عنبر نسارایی که در بهار بدست می آید عنبر نسارا اصل است ولی در هر صورت عنبر نسارای الاغ ماده خواص درمانی لازم را دارد . پس در هنگام خرید عنبر نسارا به این موارد دقت کنید .

عنبر نسارا مرغوب و با کیفیت – توتپُس ! لذت خرید با لبخند !
عنبرنسا اصل توتپس

سفارش خرید عنبر نسارا : با استفاده از فرم زیر مقدار عنبر نسارا مورد نیاز خود را سفارش دهید و یا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید. خرید عنبر نسارا از فروشگاه توتپُس شما را مطمئن می سازد که عنبر نسارای اصل می خرید . اینستاگرام توتپُس را حتما ببینید .

خرید عنبر نسارا عمده و جزئی

سفارش خرید شیر الاغ : در واتساپ پیام دهید.

خرید الاغ ماده : اگر به الاغ ماده یا خر نر نیاز دارید نیز سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن فراهم شود. قیمت الاغ ماده بدون هزینه حمل ۵۵۰۰۰۰۰ تومان

قیمت فرآورده های الاغ ماده و قیمت روز عنبر نسارا – زمستان ۱۴۰۲ :

قیمت عمده عنبر نسارا : هر کیلو عنبر نسارا که شامل حدودا ۱۲۵ قطعه عنبر نسارا است که قیمت هر کیلو عنبر نسارا ۶۵ هزار تومان

قیمت هر پشگل/عدد عنبر نسارا : ۳۵۰۰ تومان

قیمت هر کیلو شیر الاغ : ۲۵۰ هزار تومان

قیمت الاغ ماده جوان: ۵/۵ میلیون تومان

قیمت الاغ نر جوان: ۵/۵ میلیون تومان

قیمت کره الاغ: ۳/۵ میلیون تومان

خرید عنبر نسارا در بسته های ۶ الی ۷ تایی

برای خرید عنبر نسارا به تعداد ۶ الی ۷ عدد عنبر نسارا در بسته بندی کارتنی (جهت جلوگیری از آسیب ندیدن ) بسته بندی شده است که می توانید هم بصورت عمده و هم بصورت تکی خرید عنبر نسارای خود را انجام دهید:

خرید عنبر نسارا بسته بندی شده – توتپُس

قیمت عمده خرید عنبر نسارا بسته بندی شده (هر بسته 6~7 عدد عنبر نسارا) : ۲۱ هزار تومان (حداقل سفارش 25 بسته )

قیمت جزئی خرید عنبر نسارا هر بسته عنبرنسارا (هر بسته 6~7 عدد عنبر نسارا) : ۳۵ هزار تومان

تشخیص عنبر نسارا اصل و تقلبی

خرید کندر (تقویت حافظه و قوای جنسی)

قیمت زعفران درجه یک خراسان

خرید محصولات زعفران ، عنبر نسارا ، زیره کوهی ، کندر ، زرشک ، عناب ، اسپند ، روغن زرد گوسفندی ، رب انار خانگی و … در فروشگاه توتپُس

مشاهده قیمت عمده خشکبار و عطاری :

2 thoughts on “عنبر نسارا ( اصل ) | سیگار اصل عنبرنسا ، قیمت کیلو ، عمده ( عنبرطلا ) شیر الاغ”

دیدگاهتان را بنویسید