29 By Info 0

هفت تخم قناری | معتدل ، سرد ، گرم | قیمت و خرید عمده و کیلویی

هفت تخم قناری ، مخلوط معدل برای قناری ، مخلوط سرد برای قناری ، مخلوط هفت تخم گرم قناری ، فروش عمده هفت تخم قناری ، قیمت هفت تخم قناری . هفت تخم در واقع یک مخلوط تقویت کننده برای پرندگان است چون از دانه های مقوی نظیر شاهدانه ریز تشکیل شده است. هفت تخم قناری گرم برای زمستان و هفت تخم قناری سرد برای فصل های گرم مناسب است. هفت تخم معتدل قناری مخلوطی از دانه های گرم و سرد می‌باشد. قیمت هفت تخم قناری(18 اسفند ماه ۱۴۰۲)

هفت تخم قناری : هفت تخم قناری با توجه به فصل سال و نیز دان مورد نیاز قناری به سه دسته گرم ، سرد و معتدل تقسیم می شود. هفت تخم قناری در واقع یک مخلوط کامل از دان پرندگان برای قناری و امثال آن می باشد.

هفت تخم قناری سرد : در فصل تابستان و بهار ، اگر هفت تخم با طبع سرد برای قناری استفاده شود بهتر است . دانه هایی مانند تخم گشنیز ، تخم کرفس ، حرفه و … طبع سرد دارند

هفت تخم قناری گرم : معمولا برای فصل جفتگیری و نیز فصول سرما ، استفاده از هفت تخم قناری گرم توصیه می شود. مخلوط قناری با طبع گرم متشکل از درصد بیشتری از دانه های با طبع گرم است. دانه های مانند ارزن ریز بیرجندی ، زیره سبز ، شاهدانه و کتان از جمله دانه های مخلوط در هفت تخم قناری با طبع گرم هستند.

هفت تخم قناری با طبع معتدل : اگر هفت تخم قناری با طبع معتدل مورد نیازتان است سعی کنید یا مخلوط معتدل خرید نمایید یا نسبت ترکیبات هفت تخم قناری طوری باشند که برآیند آنها یک مخلوط معتدل باشد . برای خرید هفت تخم قناری با طبع معتدل پایین پیج را مشاهده نمایید

خرید هفت تخم قناری : فروشگاه توتپُس سه نوع مخلوط قناری برای خرید آماده کرده است . هفت تخم قناری مدل گرم ، سرد و معتدل . همچنین مشتریان گرامی می توانند دانه ها را جداگانه نیز از فروشگاه توتپُس خرید نمایند و به هر نسبتی که مدنظر دارند مخلوط کنند .

قیمت هفت تخم قناری – خرید عمده و کیلویی :

خرید یک کیلو هفت تخم قناری سرد ۶۵۰۰۰ تومان

خرید یک کیلو هفت تخم قناری گرم ۱۱۵۰۰۰ تومان

خرید هفت تخم قناری با طبع معتدل ۸۵۰۰۰ تومان

قیمت ۱۰ کیلو هفت تخم قناری با طبع سرد ۶۲۰/۰۰۰ تومان

گونی ۱۰ کیلویی هفت تخم قناری با طبع گرم ۱/۱۰۰/۰۰۰ تومان

قیمت کیسه ۲۵ کیلویی دان قناری گرم ۱۰۷۰۰۰ تومان

قیمت تناژ هفت تخم قناری سرد ۵۹م تومان

فروش عمده هفت تخم قناری : برای خرید تناژ هفت تخم قناری و یا خرید جداگانه دانه ها تماس بگیرید

هفت تخم قناری