روغن کوهان شتر | کوهان شتر | تازه | قیمت روغن کوهان شتر | خرید عمده

روغن کوهان شتر ، روغن تازه کوهان شتر ، خرید روغن کوهان ، روغن کوهان شتر تهران ، فروش عمده روغن کوهان شتر ، و خرید کیلویی روغن کوهان شتر . روغن کوهان شتر به قیمت عمده ، قیمت یک کیلو روغن کوهان شتر ، قیمت روغن کوهان شتر فله ای خالص (فروردین ۱۴۰۳)- فروش عمده روغن کوهان شتر – طریقه مصرف روغن کوهان شتر – خواص روغن کوهان شتر . بهترین روغن کوهان شتر اصل

روغن کوهان شتر : برای تهیه روغن کوهان شتر ، کوهان را ابتدا قطعه قطعه کنید و سپس در قابلمه ریخته و با حرارت ملایم گرما دهید. وقته کوهان مخلوطی از روغن و جزغاله مایل به قهوه ای شد شعله را خاموش کرده و آن را از صافی بگذرانید . روغن حاصل را در جای سرد نگهداری کنید.

کوهان شتر : کوهان شتر سرشار از ویتامین D و چربی های سبک است . روغن کوهان شتر از روغن دنبه گوسفند رقیق تر است

خرید کوهان شتر : کوهان منجمد شده شتر نیز موجود است . برای خرید کوهان منجمد با ما تماس بگیرید

خرید روغن کوهان شتر : مشتریان گرامی می توانند روغن کوهان شتر را در ظروف یک کیلویی تا دبه ۸ کیلویی خرید نمایند. برای خرید بیش از ۱۰ کیلوگرم در هر سفارش لطفاً قبل از خرید م با ما تماس بگیرید

روغن کوهان شتر تازه : روغن کوهان موجود در فروشگاه توتپُس بصورت تازه به تازه تهیه می شود . طعم و بوی تازگی روغن کوهان شتر در فروشگاه توتپُس تایید کننده روغن تازه است.

کوهان تازه : بسته های ۲ کیلویی کوهان شتر فریز شده موجود است . اگر مشتریان گرامی می توانند روغن آن را بگیرند و وقت کافی دارند می توانند کوهان منجمد خرید نمایند

قیمت کوهان شتر – خرید کیلویی و عمده :

  • قیمت یک کیلو کوهان شتر ۲۷۵/۰۰۰ تومان
  • قیمت بسته ۱۰ کیلویی کوهان شتر ۲۶۷۰۰۰ تومان
  • قیمت عمده کوهان شتر تومان

قیمت روغن کوهان شتر – قیمت عمده روغن کوهان شتر :

  • قیمت یک کیلو روغن کوهان شتر ۳۴۵۰۰۰ تومان
  • قیمت دبه ۵ کیلویی روغن کوهان ۳۳۵۰۰۰ تومان
  • قیمت عمده روغن کوهان شتر تومان

روغن کوهان شتر چه خاصیتی دارد؟

روغن کوهان شتر اغلب در مناطقی با آب و هوای گرم و خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشترین استفاده از روغن کوهان شتر برای درد های زانو و کمر و همچنین درمان آکنه پوست و پف چشم هست . همچنین در درمان رشد مو موثر است .

روغن شتر را چگونه مصرف کنیم؟

روغن کوهان شتر اغلب به صورت موضعی و چرب کردنی مصرف می شود . برای رفع تیرگی و پف چشم روغن کوهان شتر را با روغن جوجوبا مخلوط و موقع خواب به حالت دورانی زیر چشم بزنید . برای رفع درد پا و کمر نیز ترکیب روغن کوهان شتر و سیاهدانه توصیه می شود .

روغن کوهان شتر باکیفیت چگونه است؟ رنگ روغن کوهان شتر با کیفیت سفید رنگ است و بو آن متبوع اما نیاز به تجربه دارد

روغن کوهان شتر خوب چه ویژگی هایی دارد؟ خالص. ، سفید ، خوش بو

بهترین روغن کوهان شتر کدام است؟ هرچه شتر جوان تر باشد روغن آن سبک تر است اما در حالت کلی روغن شتر تازه بهترین روغن کوهان شتر است

روغن کوهان شتر بهتر است در جای خنک و تاریک نگهداری شود چرا که نور و گرما باعث واکنش ساختار روغن شده و باعث فساد آن می شود .

روغن کوهان شتر را از کجا بخرم؟

بهتر است روغن کوهان شتر از فروشگاه‌های معتبر همچون فروشگاه توتپُس تهیه شود تا علاوه بر سلامت تهیه روغن کوهان شتر ، شرایط نگهداری مناسبی داشته و محصولی با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد .

روغن کوهان شتر برای درمان ترک کف پا بسیار مفید است. همچنین برای برطرف کردن دردهای رماتیسمی درد کمر، درد زانو ، درد مفاصل و … اهمیت فوق العاده ای دارد.

برای مصرف روغن کوهان شتر ابتدا کوهان را با حرارت ملایم ذوب کرده و سپس در ظرف مخصوص نگهداری ریخته و اجازه می دهیم منبسط شود . از این روغن به میزان مورد نیاز برداشته و مصرف میکنیم .

کیفیت روغن کوهان شتر به این ترتیب است که بعد از منبسط شدن بسیار شبیه روغن دنبه گوسفندی است. سفید رنگ و قبل از بسته شدن زلال است . روغن ذوب شده کوهان شتر در دمای اتاق اصطلاحا بسته شده و منبسط میشود . رنگ این روغن سفید و از نظر چربی های اشباع شده بسیار سبک است .

روش های خرید روغن کوهان شتر از فروشگاه توتپُس:

  • خرید حضوری از فروشگاه توتپُس
  • خرید آنلاین از طریق وبسایت
  • خرید از طریق واتساپ
  • خرید و پرداخت در محل با کارت خوان (مخصوص تهران)
روغن کوهان شتر