خرید زردچوبه | هندی ، پاکستانی | کیلویی ، کیسه ای | قیمت عمده | ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

خرید زردچوبه ، زردچوبه عمده و جزئی | فروش حضوری و آنلاین | زردچوبه عمدتاً از هند و پاکستان وارد ایران می‌شود و در بازار و فروشگاه ها بصورت پودر زردچوبه ( زردچوبه آسیاب شده) و زردچوبه قلم به فروش می رسند. فروش زردچوبه قلم و آسیاب شده کیلویی و کیسه ای ۲۵ کیلو . قیمت زردچوبه عمده و نرخ قیمت فروش زردچوبه بروزرسانی ( ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲)

خرید زردچوبه : برای خرید زردچوبه کیسه ای و کیلویی می توانید بصورت آنلاین خرید نموده و یا با تماس با شماره های درج شده در انتهای صفحه ، ثبت سفارش کنید . وزن هر گونی زردچوبه ۲۵ کیلوگرم است.

زردچوبه هندی : زردچوبه هندی بهترین نوع زردچوبه است که قلم آن دارای کمترین رگه های سیاه است و پودر آن ذرات سیاه کمتری نسبت به زردچوبه پاکستان دارد. قلم زردچوبه هندی از نوع درجه یک آن دارای رنگ ملایم ، بوی خوب و غیر تند است.

زردچوبه پاکستانی : زردچوبه پاکستانی نسبت به زردچوبه هندی کمی ضعیف تر است اما همچنان در گرید کیفیتی درجه یک قرار دارد. قلم زردچوبه پاکستانی کمی رگه تیره دارد و در نتیجه پودر آن کمی تیره خواهد بود. در شکل زیر می توانید شکل هر دو نوع زردچوبه هندی و زردچوبه پاکستانی را مشاهده کنید.

قیمت زردچوبه – قیمت عمده کیسه ای و کیلویی زردچوبه :

قیمت زردچوبه قلم هندی ۱۴۵ م تومان (فروش تناژ)

قیمت زردچوبه آسیاب شده اعلا ۱۴۷ م تومان ( تناژ)

خرید کیسه ۲۵ کیلویی زردچوبه قلم اعلا هند ۱۴۸۰۰۰ تومان

قیمت زردچوبه آسیاب شده اعلا کیلویی ۱۵۰۰۰۰ تومان (خرید کیلویی)

قیمت زردچوبه قلم هندی ۱۶۵۰۰۰ تومان (خرید کیلویی)

قیمت خرید زردچوبه درجه دو پاکستان ۱۳۵۰۰۰ تومان (موجود نداریم)

قیمت زردچوبه پاکستانی تناژ ۱۳۵ میلیون تومان

قیمت زردچوبه پاکستانی گونی ۳۰ کیلویی ۱۳۷۰۰۰ تومان

فروش عمده زردچوبه : برای خرید زردچوبه فله بصورت کیسه ای و کیلویی از طریق واتساپ ثبت سفارش دهید و یا از طریق فروشگاه عمده فروشی توتپس خرید نمایید.

زردچوبه با کیفیت : زردچوبه باکیفیت زردچوبه ای است که از قلم درجه یک زردچوبه باشد حال یا خود قلم و یا پودر شده آن. تشخیص کیفیت زردچوبه آسیاب شده از ذرات و رنگ زردچوبه قابل تشخیص است. قبل از خرید عمده زردچوبه توصیه می شود این بخش را مطالعه کنید : تشخیص کیفیت زردچوبه

بهترین زردچوبه : بهترین زردچوبه از زردچوبه قلم با کیفیت حاصل می شود . هرچه ذرات ناخالصی در زردچوبه کمتر باشد کیفیت آن بالاتر خواهد بود . متاسفانه برخی برای سود بیشتر داخل پودر زردچوبه آرد مخلوط می کنند که تشخیص آن در نگاه اول دشوار است بلکه یک راه تشخیص از طریق آب است.

پودر زردچوبه بخریم یا قلم/چوب آن ؟ اگر شناخت خوبی از قلم زردچوبه دارید و امکان آسیاب آن هم برایتان است زردچوبه قلم بخرید . در غیر اینصورت از مراکز و فروشگاه های معتبر خرید نمایید .

پرفروشترین زردچوبه : زردچوبه معمولی هرچند مطابق میل مصرف کننده نباشد بیشترین فروش را دارد . دقت شود هر زردچوبه آسیاب شده ای زردچوبه قلم نیست!

زردچوبه رستوران و اغذیه : برای رستوران ها و سس ساندویچ متأسفانه از زردچوبه مرغوب استفاده نمی‌کنند بنابراین از مصرف زیاد آن پرهیز کنید .

سس زردچوبه مضر است ؟ اگر مطمئن باشید سس از زردچوبه درجه یک یا سالم تهیه شده باشد خیر مصرف آن مفید هم هست اما اگر از اغذیه و رستوران های شناخته نشده غذا و فست فود سفارش میدهید احتیاط کنید .

خواص زردچوبه : کاهش تورم ، آنتی اکسیدان بالا ، بهبود عملکرد مغز و تقویت اعصاب ، مؤثر در درمان افسردگی ، کمک به درمان دیابت ، جوان ماندن و افزایش عمر ، مؤثر در درمان دیابت ، ضدعفونی کننده طبیعی ، افزایش ایمنی بدن ، سم زدایی کبد ، کاهش در قاعدگی و ضد درد طبیعی ، تقویت حافظه

موارد استفاده زردچوبه : از زردچوبه بعنوان رنگ دهنده طبیعی با پذیرش طعم آن استفاده می شود ، از زردچوبه به عنوان طعم دهنده غذا ، شیرینی و مواد غذایی ، به عنوان سس ، دارو و … استفاده می شود .

روش انبارداری زردچوبه : زردچوبه بایستی در ظرف درب بسته و دور از نور مستقیم آفتاب و ظروف درب بسته یا گونی های با تراکم بالا انبارداری شود . محیط خشک و بدون رطوبت . دما پارامتر ثانویه است .

آیا زردچوبه تاریخ انقضا دارد ؟ بله ، زردچوبه در گونی به ایران صادر می شود که روی گونی ها تاریخ انقضا درج شده است ( expired date ) . پس هنگام خرید عمده به زمان تولید ، مهلت مصرف و زمان فروش آن دقت کنید. متاسفانه وقتی زردچوبه در گونی و بسته‌بندی اصلی نیست تشخیص تاریخ مصرف آن دشوار است . بنابراین باز هم تاکید می شود که بررسی های کاملی قبل از خرید داشته باشید که از کانال شما اطلاعات غلط انتقال داده نشود.

زردچوبه ای که در معرض رطوبت آلوده ( زیر زمین های مرطوب ، لوله کشی غیر استاندارد ، فاصله سرویس بهداشتی و … ) قرار گرفته باشد میتواند باعث انتقال امراض شود.

شناسایی و تشخیص خلوص و کیفیت زردچوبه
زردچوبه عمده
قلم زردچوبه
زردچوبه عمده
زردچوبه پاکستان
زردچوبه هند (قلم درجه یک)