02 By Info Off

خرید هل | شل ، کارتنی ، کیلویی | ( قیمت هل ) عمده هل قیمت فروردین ۱۴۰۳

خرید هل ، قیمت یک کیلو هل ، خرید عمده هل ، هل فله عمده ، هل اکبر ، mtc و … بسته ۲ مثقالی ۱۲ تایی ، بسته ۱۰ گرمی ۱۰ تایی ، هل درشت سبز ، پاکت یک کیلویی ، کارت ۱۰ کیلویی ، هل به قیمت عمده . فروش عمده هل (کلی) فروش شل هل بسته بندی شده ۱۰ گرمی ، هل عمده کارتنی ، هل کیلویی و برندهای برگزیده هل . قیمت کلی هل : قیمت کلی هل اکبر ، قیمت عمده هل بنفش ، قیمت هل سبز عمده ، قیمت هل زرد عمده ، هل اکبر اصل ، هل فله درشت و ریز ( ۸ فروردین ۱۴۰۳)

فروش هل درشت فله در کارتن های ۵ کیلویی :

  • کارتن ۵ کیلویی ۱/۷۰۰/۰۰۰ تومان
  • کارتن ۱۰ کیلویی ۱/۶۵۰/۰۰۰ تومان
  • خرید هل عمده تماس بگیرید

فروش هل اکبر بنفش – تاریخ جدید ۲۰۲۴ :

  • بسته یک کیلویی ۲/۱۵۰/۰۰۰ تومان
  • کارتن ۱۰ بسته یک کیلویی ۱/۹۹۰/۰۰۰ تومان
  • کارتن ۲۰ بسته نیم کیلویی ۱۰۵۰۰۰۰ تومان
  • فروش هل احمد ۱۹۴۰۰۰۰ تومان عمده

فروش هل احمد – تاریخ جدید :

  • یک کیلو هل احمد بنفش ۲۲۰۰۰۰۰ تومان
  • جعبه ده کیلویی هل احمد ۲۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان

هل پنج کیلویی سایز متوسط ۱۴۸۰۰۰۰ تومان :

همه دانه ها تو پر و سبز هستند.

فروش ویژه هل
فروش ویژه هل

روش های خرید هل از فروشگاه توتپُس :

  • خرید بصورت حضوری (فروشگاه توتپُس)
  • خرید بصورت آنلاین (بخش فروشگاه اینترنتی)
  • خرید و پرداخت در محل با کارت خوان (مخصوص تهران)

توضیحات لازم خرید هل :

هل اکبر بنفش (متوسط 8 میل) : یکی از برندهای مطرح هل ، هل اکبر است که در سه بسته‌بندی بنفش ، سبز و نارنجی عرضه می شود. بهترین نوع آن ، هل سایز ۸ میل بنفش است که قیمت هل بنفش اکبر از سایر هل ها آن بیشتر است. به هل بنفش هل اعلا هم نیز می گویند. هل هرچه سبزتر باشد تازه تر است . دقت شود هر برند نام گذاری متفاوتی برای گرید های مختلف کیفی و مرغوبیت هل در نظر گرفته اند . بنابراین هنگام خرید هل دقت کنید.

هل سبز (هل درجه یک) : نوع دیگر هل درجه یک با نام هل سبز اکبر متداول است. این هل از کیفیت درجه یک برخوردار است. بوی تند اندازه متوسط به بالا و رنگ ۹۰ درصد سبز از ویژگی های اصلی این نوع هل است . این نوع هل نیز از بهترین هل های بازار است.

هل زرد یا شکسته : هل زرد در گرید کیفی درجه دو قرار دارد . رنگ این هل سبز کم رنگ مایل به زرد است. پودر هل از این نوع هل بدست می آید. از این هل برای طعم دهنده ها در شیرینی ، رستوران و مواد غذایی صنعتی بصورت آسیاب شده استفاده می شود. در برند اکبر این نوع هل در بسته بندی به رنگ نارنجی است.

هل اکبر بنفش – فروش کارتنی و کیلویی

قیمت عمده هل بنفش – فروردین ۱۴۰۳:

خرید یک کیلو هل : قیمت عمده هل بنفش خرید حداقل یک کیلوگرم ۱۹۶۰/۰۰۰ تومان (این هل در گرید کیفیتی اعلا می باشد و از جمله بهترین هل های بازار است) سایز متوسط ۸

خرید یک کارتن ۱۰ کیلویی هل : قیمت کارتنی هل هر کارتون ۱۰ کیلویی هل اکبر بنفش ۱/۹۳۰/۰۰۰ تومان (اصل) سایز ۸ میل

هل احمد کارتن ۱۰ کیلویی ۱۹/۱۰۰/۰۰۰ تومان

هل ماس کارتن ۱۰ کیلویی ۲۰/۳۰۰/۰۰۰ تومان

قیمت عمده هل سبز –فروردین ۱۴۰۳ :

قیمت عمده هل سبز هر کیلو ۱۸۳۰/۰۰۰ تومان (این هل در گرید کیفیتی درجه یک است و بیشتر مصارف خانگی از این نوع هل است)

هل سبز فله سایز متوسط کارتن ۵ کیلویی ۱/۴۸۰/۰۰۰ تومان

قیمت هر کارتون ۱۰ کیلویی هل اکبر سبز ۱۷۵/۰۰۰ تومان

قیمت عمده هل نارنجی – فروردین ۱۴۰۳ :

قیمت عمده هل نارنجی یا زرد ( هل شکسته ) هر کیلو ۱۰۰۰/۰۰۰ تومان (این هل برای مصارف شیرینی ، طعم دهنده های صنعتی و بطور کلی مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد)

قیمت هل شکسته کیلویی ۱۳۰۰/۰۰۰ تومان (هل آسیاب شده برای ارده و شیرینی موجود است)

قیمت هر کارتون ۱۰ کیلویی هل شکسته تومان

قیمت هل آسیاب شده مخصوص ارده و شیرینی تومان کیلویی

هل شکسته – نارنجی

فروش عمده هل برندهای گواتمالا ، ماس و mtc (اسفند) :

قیمت هل گواتمالا P1 عمده هر کیلو تومان

قیمت هل گواتمالا فیل نشان عمده هر کیلو تومان

قیمت هل گواتمالا شکسته عمده هر کیلو تومان

قیمت هل ماس ۸ میل هندی عمده هر کیلو تومان

قیمت هل mtc هشت میل عمده هر کیلو تومان

هل اتابک ۸ میلیمتر کیلویی تومان

فروش عمده هل اعلا سبز و بنفش

هل مرغوب درشت
هل ماس عمده ، اصل هندی

خرید بسته ای هل – فروش ویژه توتپُس :

قیمت خرید بسته هل ۱۰۰ گرمی اعلا ۱۷۸۰۰۰ تومان

خرید هل بسته ۲۰۰ گرمی تومان

خرید هل نیم کیلویی تومان

خواص هل : تقویت کننده معده ، بهبود تکلم ، ضد سردی ، افزایش میل جنسی ، خوش بو کننده دهان ، بهبود گردش خون ، سم‌زدایی ، ضد آسم ، ضد اسپاسم ، ضد میکروب ، ضد افسردگی

تشخیص کیفیت هل : هل هرچه سبز تر و درشت تر باشد مرغوب تر است . دانه ها توپر و دارای حداقل تو خالی . زرد بودن و ریز بودن از کیفیت هل می کاهد. هرچه هل تازه تر باشد سبزتر خواهد بود . هل با کیفیت بوی تندی دارد. به تاریخ تولید و بسته بندی هل دقت کنید . اگر بسته بندی برند می‌خرید حتما پلمپ بودن آن را چک کنید . تعداد دانه های سیاه داخل پوسته هل نیز نشان مرغوبیت هل خواهد بود. هرچه تعداد این دانه های سیاه بیشتر باشد هل مرغوب‌تر و پر محتواتر خواهد بود .

بهترین هل : بهترین هل ، هل سبز درشت است حال در هر برندی باشد. البته هل خوب باید بو و طعم تندی داشته باشد ، دانه های سیاه بیشتری داشته باشد و تاریخ تولید آن جدید باشد. برای خرید بهترین هل میتوانید از فروشگاه توتپُس سفارش دهید. ارسال نمونه هل امکان پذیر است .

هل سبز درجه یک
هل اکبر بنفش
هل اتابک
هل mtc
هل اتابک

عناصر و مواد تشکیل دهنده هل و درصد آن در هر صد گرم :

عناصر تشکیل دهنده هل (هر صد گرم هل) – مرجع نیوشا

اطلاعات مخصوص مصرف کنندگان هل

(خریداران و فروشندگان عمده هل نیاز ندارند)

در ادامه اطلاعات لازم در مورد خواص هل ، موارد مورد استفاده هل ، عناصر تشکیل دهنده هل و … برای آشنایی بیشتر مصرف‌کنندگان با هل آورده شده اند . معامله گران عمده هل نیاز چندانی به مطالب زیر ندارند و فقط در معاملات بایستی به کیفیت و قیمت توجه لازم داشته باشند.

هل به شکل دانه های سیاه رنگی است که درون غلاف های سبز مایل به زرد کدر قرار گرفته است. خاصیت درمانی هل به دلیل وجود ترکیبات شیمیایی مفید در آن است. عنصر منگنز در هل عملکرد غده ی تیروئید را تنظیم می کند و باعث خنثی کردن رادیکال های آزاد می شود .

عنصر روی در هل باعث تقویت سیستم ایمنی و ارتقای سلامت بدن می شود. هل همچنین منبع غنی از پتاسیم و منیزیم است. این دو ماده ی معدنی منحصر به فرد، به کاهش فشار خون بالا و بهبود سلامت قلب کمک می کنند. هل دارای میزان قابل توجهی از مس، آهن و فسفر است که از سفید شدن موی سر جلوگیری می کنند، سطح انرژی بدن را افزایش می دهند و به تقویت استخوان ها کمک می کنند.

هل سرشار از روغن های ضروری برای بدن است. هل نیز مانند سایر ادویه جات سرشار از روغن های ضروری است. عطر این گیاه به دلیل وجود ترکیبات روپینن، سابینن، میرسن، لیمونن، سینئول، ترپینن، سیمِن، ترپینولن، ترپینِن، ترپینئول، لینالول، لینالیل استات، سیترونلول، نرول، متیل اوژنول و ترانس نرولیدول است.

هل دارای آنتی اکسیدان های قوی برای بدن است.

هر ۱۰۰ گرم دانه هل حاوی 28 میلی گرم منگنز است. منگنز آنتی اکسیدانی قدرتمند و یک کوفاکتور برای آنزیم سوپراکسید دیسموتاز است. منگنز با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و با از بین بردن التهاب در بدن، رشد طبیعی سلول ها را تنظیم می کند. هل سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است. این ترکیبات در هل روند پیری سلول ها را کند می کنند.

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در هل : بدن به مواد معدنی و ویتامین های کافی برای رشد و ترمیم بافت ها و سلول های آسیب دیده نیاز دارد. آسیب سلولی معمولا به دلیل عواملی مانند استرس و بیماری ها ایجاد می شود. با مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها خطر ابتلا به بیماری های مختلف کاهش می یابد.

مقدار بالای منگنز در هل، ترمیم زخم را تسریع می کند، کارکرد غده تیروئید را تنظیم می کند و با تولید هورمون تیروکسین باعث بالا رفتن سرعت واکنش های شیمیایی و افزایش فعالیت های بدن می شود. این هورمون سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

هل سرشار از پتاسیم و منیزیم است. پتاسیم مایعات بدن و فشار خون را تنظیم می کند. منیزیم از کاهش آب و املاح ضروری بدن در روزهای گرم تابستان جلوگیری می کند.

نیوشا درینک

هل برای افراد سرد مزاج توصیه بسیار می شود . چای هل زعفران یک دمنوش لوکس محسوب می‌شود که ذوق آور و شادی آفرین است .

فروش عمده هل و ارسال به تمام شهرها (اعلا و درجه یک) بصورت کیلویی و کارتنی در انواع هل لوکس ، هل درجه یک و هل شکسته .

هل در هندوستان بر اساس گرید دسته‌بندی می شود . معمولاً چهار گرید کیفیتی-مرغوبیتی برای هل در نظر گرفته شده است گرید ۸++ ، گرید ۸ ، گرید ۷ ، گرید ۶-۷ . هل شکسته در این دسته بندی قرار نمیگیرد . هلی که دانه های سیاه بیشتری در خود داشته باشد و سایز آن بزرگتر باشد در گرید ۸++ قرار خواهد داشت .

هل ۶-۷
هل سبز
هل آ++
هل ۷
هل شکسته

قیمت عمده زعفران ( کیلویی و ۱۰۰ مثقالی )

قیمت عمده زعفران