29 By Info Off

ارزن پوست کنده | ارزن پوست گرفته ( پاک شده تمیز ) خرید عمده و کیلو

ارزن پوست گرفته از ارزن درشت و دارای مغز پر حجم بدست می آید. خرید ارزن پوست گرفته و پاک شده درشت و تازه ( ارزن پوست گرفته محلی ) از ارزن درشت و پر مغز ایرانی تهیه می شود . خرید ارزن پوست گرفته برای پرندگان گرانقیمت و مصارف خانگی و غذایی خوراکی صورت می گیرد . قیمت ارزن پوست گرفته حدود دو برابر ارزن است. هرچه مغز ارزن زردتر باشد نشان از محلی بودن و مقوی بودن است. فروش عمده و کیلویی ارزن پوست گرفته ، ارزن پوست گرفته دوبار بوجار ، قیمت ارزن پوست کنده ، ارزن شکسته ، ارزن پوست گرفته مناسب سرلاک پرندگان گرانقیمت و کودک . به آش ارزن توگی هم می گویند . قیمت خرید ارزن پوست گرفته ۹ فروردین ۱۴۰۳ ( تولید و پخش عمده خشکبار توتپُس)

ارزن پوست کنده ( مغز ارزن ) : با توجه به بازدهی ، ارزن های منطقه خراسان که دارای مغز درشت هستند را می توان پوست گرفت و برای تهیه غذا ( توگی ) ، سرلاک و خوراک پرندگان گرانقیمت استفاده کرد . استفاده از مغز ارزن ، بدن را عضلانی و قوای جسمی را زیاد می کند.

خرید ارزن پوست گرفته : اگر به دنبال مغازه برای خرید ارزن پوست کنده تازه به تازه و امسالی هستید به فروشگاه توتپُس مراجعه کنید و یا بصورت اینترنتی از بخش فروشگاه آنلاین توتپُس خرید خود را ثبت نمایید. محل خرید ارزن پوست کنده بصورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه خشکبار توتپُس .

چرا ارزن پوست کنده ؟ مغز ارزن یا ارزنی که پوست آن گرفته شده است را می توان ارزن مرغوب دانست زیرا بسیاری از ارزن ها پوک یا کم مغز هستند. آن ارزنی برای پوست کندن انتخاب می شود که درشت بوده و مغز آن زیاد باشد.

ارزن خوراکی پوست گرفته پاک شده : ارزن پوست گرفته که ۹۹ درصد پاک شده و تمیز شده باشد برای مصرف خوراکی چه آرد و چه آش ارزن یا تهیه غذا مناسب است.

ارزن پوست گرفته دوبار بوجار : اگر عملیات بوجاری ارزن پوست گرفته دوبار انجام شود به ارزن پوست گرفته بدست آمده ، ارزن پوست گرفته دوبار بوجار بدست می آید . مغز ارزن بوجاری شده حاصل تمیز و با حداقل دانه شکسته و نرمه است.

تشخیص کیفیت ارزن پوست کنده : درشت بودن ، کم آرد بودن و تازه بودن از مهمترین پارامترهای کیفیتی ارزن پوست گرفته است. هنگام خرید ارزن پوست گرفته به این نکات دقت کنید :

نکات مهم کیفیتی در هنگام خرید ارزن پوست کنده:

  • کف کیسه کمترین آرد ارزن را داشته باشد
  • ارزن پوست گرفته شده امسالی دارای رنگ زرد نسبتا روشن با رزولوشن بالا است
  • درشت و تمیز بودن مغز ارزن
  • ارزن خارجی مغز زرد کمرنگ دارد اکثر ارزن ها نمی توان پوست گرفت زیرا مغز آن ریز می شود و یا آرد آن زیاد است.
  • بهترین مغز ارزن از لحاظ مقوی بودن ، ارزن خراسان است که از زمان ایران باستان ، تنها در این مناطق از مغز ارزن به عنوان غذای مقوی استفاده می شده است.

مغز ارزن بو داده : پس از پوست گرفتن ارزن ، می توان آن را با نمک یا بدون نمک بو داد . ارزن پوست گرفته بود داده بسیار خوش طعم است . برای خرید مغز ارزن بو داده تازه از بخش فروشگاه توتپُس خرید نمایید.

قیمت ارزن پوست گرفته شده تمیز ( کیلو‌یی و عمده ) :

  • قیمت یک کیلو ارزن پوست کنده اعلا ۷۵۰۰۰ تومان
  • قیمت کیسه ۱۰ کیلویی ارزن پوست گرفته ۶۷۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ارزن پوست گرفته کیسه ۳۰ کیلویی هر کیلو ۶۵۰۰۰ تومان
  • قیمت تناژ ارزن پوست کنده ۶۸/۵ میلیون تومان
  • قیمت ارزن پوست گرفته معمولی (مغز ارزن شکسته) ۵۵۰۰۰ تومان
  • آرد ارزن پوست گرفته ۷۵۰۰۰ تومان

فروش ارزن پوست کنده : برای خرید ارزن پوست گرفته شده می توانید بصورت حضوری ، واتساپ و یا تماس اقدام نمایید. ارزن پوست گرفته فروشگاه توتپُس از ارزن بیرجندی درشت تهیه شده است و بسیار خوش طعم و مقوی می باشد

سفارش خرید ارزن مرغوب و ارزن پوست گرفته مرغوب:

خرید ارزن پوست گرفته : پرداخت در محل نیز امکان پذیر است (خرید کیسه ای ارزن بدون پوست فله ای )

تصاویر ارزن پوست گرفته فروشگاه توتپُس:

مغز ارزن – ارزن پوست کنده
دستگاه پوست گرفتن ارزن ( توسط ناظر کیفیت توتپُس )

روش پوست گرفتن ارزن : ارزن با استفاده از دستگاه پوست کنی یا آرد ، پوست گرفته می شود. با استفاده دستگاه فوق در دو مرحله پوست ارزن گرفته می شود اما همچنان مخلوط با مغز ارزن است . در مرحله دوم ارزن با استفاده از دستگاه های بوجار و یا تولید باد مغز ارزن از پوست جدا می شود. اینکه چه ارزنی و چند بار بوجار شود کیفیت محصول ارزن پوست گرفته شده را مشخص می کند

پوست گرفتن ارزن جزو کارهای سخت و وقت گیر محسوب می شود.

فیلم پوست گرفتن ارزن :

ویدئو پوست گرفتن ارزن (تهیه شده توسط فروشگاه توتپُس)

آش ارزن با شیر (توگی بشیر) :

تهیه آش ارزن با شیر

فیلم شستن ارزن پوست گرفته :

خشکبار عمده توتپُس

آرد ارزن : تهیه شده از ارزن پوست گرفته درجه یک