جولای 30, 2021 By Info Off

اسپند مراسم | اسپند عروسی | اسپند هیئت | اسپند رنگی

خرید اسپند عروسی مخصوص ، اسپند هیئت ، اسپند جشن ها و اسپند مراسم . اسپند درهم یا اسفند کامل گزینه خرید اسپند عروسی و خرید اسپند ه‍یئت و عزاداری است . اسپند درهم دود زیادی داشته و مقرون به صرفه نیز است از اینرو مورد پسند هیئت های عزاداری و مراسم عروسی می باشد .

الو اسپند ! اگر برای مراسم هیئت و یا جشن عروسی نیاز به اسپند یا اسفند دارید کافیست یک صلوات بفرستید و تماس بگیرید !

اسپند عروسی و مراسم شادی را از توتپس بخواهید . عمده فروشی اسفند مراسم اسپند عروسی اسفند هیئت های مذهبی ، اسپند مخصوص دامداری ها و …

اسفند درهم ( اسپند درهم ) : به ترکیب شاخ و برگ اسپند بعلاوه نخودی و دانه های سیاه اسفند ، اسفند درهم می گویند . این اسپند پس از چیده شدن هیچ عملیات پاک سازی و بوجاری روی آن انجام نمی‌شود . اسپند درهم دود زیاد داشته و همانطور که مشاهده می کنید قیمت پایین‌تری دارد .

بهترین اسپند : بهترین اسفند هم باید دود خوشبو داشته باشد و هم مقرون به صرفه باشد . بهترین اسپند مراسم همان اسپند در هم است . بهترین اسپند برای خانه اسپند سورت است . بهترین اسپند برای ضدعفونی کردن دامداری ها اسفند کامل است . بهترین اسپند برای داروسازی اسپند نخودی است .

قیمت اسفند درهم : قیمت هر کیلو اسپند درهم ۲۱۰۰۰ تومان است و حداقل سفارش ۵ کیلوگرم می باشد .

اسپند رنگی : یکی دیگر از انواع اسپند که برای جشن عروسی استفاده می شود اسپند رنگی است . خرید اسپند رنگی در فروشگاه توتپُس مهیا شده است. اسپند رنگی مخلوط اسکاج موجود است.

اسپند رنگی مخلوط اسماج : این مخلوط ( رزماری پوست انار اسطاخدوس پوست نارنج گلپر ) ( اسپند مرغوب ) خاصیت ضدعفونی دارد ، آرام بخش بوده و برای سرماخوردگی مفید است . خوش عطر بودن نیز از مشخصات اسپند رنگی مخلوط اسماج است.

اسپند آسیاب شده : اسپند آسیابی همان اسپند در هم است که بخاطر کاهش حجم و راحتی استفاده کمباین شده است.

برای خرید اسپند درهم تماس بگیرید یا بصورت اینترنتی با وارد کردن آدرس دقیق اقدام نمایید .

اسپند درهم
اسفند درهم
اسپند درهم
اسفند درهم
اسپند رنگی – اسفند رنگی
اسپند رنگی
اسپند کمباین شده – اسپند آسیابی