18 By مدیر۲ مدیریت Off

بهترین زعفران | نگین ، پوشال ، سرگل | خرید و قیمت زعفران اصل / 12 اسفند۱۴۰۲

بهترین زعفران یعنی زعفران نگین با قلم حجیم یا به عبارتی قلم درشت . بهترین زعفران سرگل یعنی زعفران پوشال باکیفیت تمیز شده که از زعفران اصل تهیه شده و قسمت قرمز زعفران را شامل می شود ، بهترین زعفران پوشال یعنی زعفران پوشال قلم درشت با کمترین سفیدی . خرید و قیمت بهترین زعفران اصل ، زعفران اصیل با عطر و رنگ واقعی ، زعفران واقعی و اصل گناباد ، اصل زعفران ، خرید اینترنتی زعفران اصل ، خرید زعفران برند ، بهترین برند زعفران ، زعفران برند توتپٌس (12 اسفند ماه ۱۴۰۲)

بهترین زعفران برای خرید و قیمت زعفران خوب را باید از فروشگاه های معتبر دارای نماد اعتماد خریداری کرد . خرید زعفران سرگل ،یکی از مهمترین نکات خرید زعفران سرگل توجه به اصالت و مرغوبیت زعفران است که می توان با توجه به نکات زیر زعفران اصل را از زعفران تقلبی تشخص داد :

۱_ تشخیص زعفران اصل نیازمند این است که ازمایشاتی کوچک و سریع انجام شود . میتوان از عطر زعفران متوجه شد که ایا زعفران اصل بوده یا تقلبی و رنگ شده است . ضعف این روش در اینجاست که درصورت وجود مقداری هر چند اندک زعفران اصل داخل محصول بوی زعفران غالب بوده و تشخیص خلوص محصول از این طریق سخت و غیر ممکن است .

۲_ زعفران اصل را می توان از طریق رنگ آن نیز تشخیص داد . بهترین زعفران در این روش زعفرانی است که در آب رنگدهی ان به آرامی انجام می شود . زعفران تقلبی به سرعت رنگ می دهد . اگر زعفران مرطوب را نیز در بین انگشتان خود فشار دهید رنگی زرد مایل به نارنجی از آن خارج می شود در حالی که زعفران تقلبی و رنگ شده رنگ اغراق آمیز مایل به قرمز دارد .

قیمت بهترین زعفران سرگل هر مثقال ۱۸۵۰۰۰ تومان

قیمت زعفران بهترین سرگل شکسته هر مثقال ۱۷۵۰۰۰ تومان

قیمت بهترین زعفران پوشال هر مثقال ۱۶۵۰۰۰ تومان

قیمت بهترین زعفران دسته دختر پیچ هر مثقال ۱۵۰۰۰۰ تومان

قیمت بهترین زعفران زیر قربیلی هر مثقال ۱۵۰۰۰۰ تومان

قیمت بهترین زعفران سفید هر مثقال ۲۵۰۰۰ تومان

قیمت زعفران بهترین نگین هر مثقال ۱۹۵۰۰۰ تومان

قیمت بهترین زعفران سوپر نگین هر مثقال ۲۱۰۰۰۰ تومان

قیمت بهترین پودر زعفران ۷۰ درصد هر ۵ گرم ۱۷۰۰۰۰ تومان