فوریه 22, 2022 By Info Off

تشک ارزن (سفارش و خرید تشک ارزن) نشیمنگاه ارزن

تشک ارزن همانطور که از نام آن پیداست متشکل از ارزن و کاور نخی مناسب است. ابعاد تشک ارزن برای دو‌ کاربرد برش میخورد : برای نشیمن گاه مانند مبل و روی صندلی ، برای تشک خواب و نیز برای بالشت. خرید تشک ارزن و ارزن مناسب تشک ، قیمت تشک ارزن ، خرید نشیمنگاه ارزن ، قیمت نشیمنگاه ارزن ( ابعاد و پارچه سفارشی )

تشک ارزن : تشک ارزن یک بستر مناسب برای جلوگیری از زخم بستر است . تشک ارزن برای سلامتی نیز مفید است و میتواند خواب راحتی را به ارمغان آورد .

بنابراین اگر می خواهید یک خواب راحت داشته باشید تشک ارزن پیشنهاد خوبی و بلکه عالی است !

نشیمنگاه ارزن : از نشیمن گاه ارزن برای تسریع در درمان بواسیر و زخم های مقعدی استفاده می شود . همچنین برای کارمندان و اشخاصی که زیاد روی صندلی می نشینند نیز کاربرد دارد و باعث کاهش خستگی و نیز افزایش راحتی می شود.

ارزن مناسب تشک ارزن و نیز نشیمن گاه ارزن بایستی درشت و تمیز باشد. پارچه تشک ارزن بهتر است نخی بوده و محیط استفاده آن بدور از حشرات باشد. اگر ارزن بوداده استفاده شود بهتر است.

روش ساخت و دوخت تشک ارزن : یک تشک معمولی مثلا با ابعاد ۹۰ در ۱۸۵ سانتیمتر در نظر بگیرید. این تشک را بایستی به ۶ یا ۸ قسمت مساوی تقسیم کرده بطوری که هر قسمت زیپ مخصوص به خود را داشته باشد. دلیل این قسمت های مجزا این است که ارزن به یک سمت نرود و مجبور باشید برای پخش مجدد ارزن ها ، مریض را جابجا کنید. حال هریک از این ۶ یا ۸ قسمت ارزن مخصوص به خود را دارد و در صورت خیس شدن هم سریعتر می توانید آن را جدا کنید

مقدار ارزن مورد نیاز برای تشک ارزن : هر تشک ۹۰ در ۱۸۰ سانتیمتر به مقدار ۴۵ کیلوگرم ارزن نیاز دارد. برای نشیمنگاه ۶۰ در ۶۰ سانت ۷ کیلوگرم ارزن درشت . برای بالشت حدود ۶ کیلوگرم ارزن درشت

قیمت تشک ارزن : قیمت تشک ارزن به اندازه و مقدار ارزن بکار رفته بستگی دارد. البته نوع پارچه یا کاور آن نیز روی قیمت آن اثر گذار است.

قیمت ارزن تشک ارزن : در حال حاضر قیمت هر کیلو ارزن مناسب تشک ارزن ۲۲۰۰۰ تومان است

خرید تشک ارزن : برای خرید تشک ارزن و مشاوره در خصوص مقدار ارزن مورد نیاز برای ساخت تشک ارزن با ابعاد مشخص ، با ما تماس بگیرید.

ارزن تشک ارزن : ارزن مناسب تشک ارزن باید درشت و تمیز باشد . ضمن آرزوی سلامتی و شفا برای همه مریض ها، مشتریان عزیز می توانند برای خرید ارزن مخصوص تشک ارزن و نیز خرید تشک ارزن و خرید نشیمنگاه ارزن با شماره ۰۹۱۰۷۶۳۹۰۲۸ خانم ایزدپناه (سفارش و ثبت خیاطی دلخواه) ثبت سفارش نمایند (تحت نظر پشتیبانی فروشگاه توتپُس)