سیاست حریم خصوصی

ما که هستیم:

فروشگاه عمده فروشی توتپُس با حفظ محل های اصلی استقرار فیزیکی به آدرس های ذیل، این افتخار را دارد که به منظور تسریع ارائه خدمات فروشگاهی به مشتریان عزیز ، سیستم فروشگاهی و خدماتی آنلاین را راه اندازی و توسعه دهد.

فروشگاه و خدمات آنلاین توتپُس، بر مبنای سهولت خرید و تسریع در دستیابی به اطلاعات شکل گرفته است تا مشتریان عزیز بدون نیاز به حضور فیزیکی به فروشگاه ها و پرس و جوی مضاعف در مورد قیمت ها، بتوانند خرید عمده و یا جزئی خود را بصورت آنلاین انجام دهند.

ما چه وظیفه ای داریم:

مشتری به ما اعتماد می کند پس ما موظفیم کالا را طبق آنچه انتخاب شده به دست مشتری برسانیم و در هر صورت موظفیم در صورت عدم رضایت مشتری، جنس پس گرفته شود. کیفیت کالاها به طور صریح ، قبل از خرید اعلام می شود تا مشتری آگاهانه خرید نماید.

کیفیت کالا و ارائه خدمات با کیفیت و با سرعت هدف اصلی ماست

لذا می پسندیم که متضرر شویم اما مشتری متضرر نشود

حمایت مشتری:

ما از مشتری گرامی انتظار داریم ابتدا مشخصات کالا و اقلام مورد نظر خود را به خوبی بررسی و مقایسه نماید و سپس ثبت سفارش نماید. بنابراین خواهشمندیم به دقت کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پس از ثبت درخواست، کالای سفارش شده ظرف مدت ۲ تا ۴ روز به دست مشتری خواهد رسید. ارسال از طریق باربری و سایر کانال های توزیع انجام می گیرد.

خواهشمندیم آدرس و شماره تماس را به دقت ثبت نمایید تا تاخیری در دریافت کالا رخ ندهد.

ما را با پیشنهادها و انتقادات خود یاری کنید تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه نماییم.