17 By مدیر۲ مدیریت 0

خرید زعفران اصل / خرید زعفران گرمی ، زعفران مثقالی ، زعفران کادویی / قیمت زعفران جزئی / 12 اسفند ۱۴۰۲

خرید زعفران اصل نگین ، زعفران خوب ، خرید زعفران اصل سرگل ، قیمت زعفران اصل کادویی ، خوبترین زعفران ، اصل زعفران ، زعفران اصیل قائنات ، خرید زعفران گرمی ، قیمت زعفران مثقالی ، قیمت خرید زعفران کادویی ، بهترین زعفران از نظر کیفیت ، طعم ، برترین برند زعفران ، برند زعفران اصل ، عطر و رنگ زعفران مرغوب ، تشخیص زعفران خالص و اصل ، زعفران سرگل درجه یک ، زعفران نگین سوپر ، زعفران دسته اصل ، زعفران دخترپیچ ، زعفران پوشال(12 اسفند ماه ۱۴۰۲)

برای خرید زعفران درجه یک اصل و با کیفیت بالا بهتر است چند نکته مد نظر قرار گیرد :

نکات مهم در تشخیص زعفران اصل و مرغوب :

۱_ زعفران درجه یک عطر و بوی خاص و تازه ای دارد که با شکستن یکی از ریشه ها بوی آن چند برابر به مشام می‌رسد. با این وجود باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که در صورت خالص نبودن زعفران باز هم بوی آن مقدار از زعفران اصل که در محصول هست غالب بوده و بوی زعفران می‌دهد پس :

۲_ زعفران اصل طعم مخصوص به خود را دارد که نزدیک به طعم گس است ، نکته مهم این است که زعفرانی که طعم شیرین دارد تقلبی بوده و دارای ریشه با رنگ خوراکی است .

۳_ یکی از بهترین روش فهمیدن زعفران اصل از تقلبی توجه به رنگ آن است . زعفران اصل در آب به آرامی و پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه رنگ دهی زرد دارد درحالی که زعفران تقلبی به سرعت رنگ می‌دهد. زعفران مرغوب در بین انگشتان مرطوب رنگ زرد مایل به نارنجی پس می دهد . نکته دیگر اینکه برای تشخیص زعفران امساله از پارسالی باید این نکته مورد توجه قرار گیرد که زعفران امسالی رنگ قرمز جگری داشته حال آنکه زعفران سال گذشته دارای رنگ قرمز روشن و بور است .

۴_ گاهی اوقات از گیاه گلرنگ به جای زعفران استفاده می‌شود که قیمت نامتعارف و بسیار پایین محصول و اطلاع از ویژگی های گیاه گلرنگ مانع از فریفته شدن شما می شود.

لیست قیمت زعفران به صورت جزئی :

قیمت زعفران سرگل هر مثقال ۱۳۵۰۰۰ تومان

قیمت زعفران سرگل شکسته هر مثقال ۱۲۵۰۰۰ تومان

قیمت زعفران پوشال هر مثقال ۱۱۵۰۰۰ تومان

قیمت زعفران دسته دختر پیچ هر مثقال ۱۰۵۰۰۰ تومان

قیمت زعفران زیر قربیلی هر مثقال ۱۰۵۰۰۰ تومان

قیمت زعفران سفید هر مثقال ۱۷۰۰۰ تومان

قیمت زعفران شبه نگین هر مثقال ۱۴۰۰۰۰ تومان

قیمت زعفران نگین هر مثقال ۱۵۵۰۰۰ تومان

قیمت زعفران سوپر نگین هر مثقال ۱۶۵۰۰۰ تومان

قیمت پودر زعفران ۷۰ درصد هر ۵ گرم ۱۱۰۰۰۰ تومان