خرید اسپند ( عمده ، کیلو ) سیاه ، نخودی ، سورت ، درهم | قیمت عمده | فروردین ۱۴۰۳

اسپند ، خرید عمده اسپند ، فروش عمده اسپند سیاه و نخودی . ارسال اسپند سورت به کلیه شهرها بصورت تناژ و کیسه های ۳۵ کیلوگرمی ، قیمت عمده اسپند ، قیمت اسپند سورت و نخودی ، درهم با شاخ و برگ . به اسپند واژه های اسفنج ، سبنج و اسفند نیز می گویند . خرید اسپند به قیمت اسپند تناژ و ۱۰۰ کیلویی ( سه گونی ۳۳/۵ کیلویی ) -( فروردین ۱۴۰۳ ) بازار اسپند برای خرید عمده و کیسه ای

اسپند : اسپند از قدیم به عنوان یک خوشبو کننده طبیعی در مراسم شادی دود می شده است . اسپند به سه صورت در بازار خرید و فروش می شود. اسپند دانه که متشکل از دانه های سیاه اسپند است ، قپه اسپند که که همان کلاله به همراه دانه های سیاه است ، اسپند درهم که متشکل از قپه و شاخ و برگ اسپند می باشد

اسپند سیاه ( دانه سیاه اسپند ) : به دانه های سیاه داخل قپه اسپند ، اسپند سیاه یا اسپند چایی می گویند. تمیز کردن اسپند و استخراج دانه های سیاه آن به روش سنتی زحمت زیادی دارد. از این رو قیمت اسپند سیاه به نسبت بالاتر است. به اسپند سیاه ۹۸ درصد اسپند سورت هم می گویند.

قپه اسپند : به کلاله اسپند که دایروی و دانه های سیاه اسپند داخل آن قرار دارد اسپند قپه می گویند. زیبایی و بوی ترکیبی این مدل اسپند ، آن را در زمره اسپند های مورد علاقه قرار می دهد

خرید اسپند : فروش اسپند بصورت عمده و کیلویی در کیسه های ۳۵ کیلویی و تامین تناژ اسپند . برای خرید اسپند سیاه سورت و قپه اسپند و نیز اسپند مراسم با ما تماس بگیرید. عمده فروشی خشکبار و عطاری توتپُس

اسپند کامل : به اسپندی که سرچین شده باشد و دارای شاخ و برگ، اسپند کامل می گویند. اسپند درهم یا اسپند کامل مخلوط نخودی و شاخ و برگ می باشد.

قیمت قپه اسپند : بخش گلبرگ کامل که دانه های سیاه نیز داخل آن قرار دارد قپه اسپند می گویند. قیمت قپه اسپند از قیمت اسپند سیاه کمی کمتر است.

اسپند سورت : اگه به دنبال خرید اسپند دانه سیاه هستید اسپند سورت بهترین گزینه برای فروشگاه های لوکس است که گرانترین اسفند نیز می باشد. هرچه رنگ دانه اسپند سیاه تر باشد خوش‌بو و مرغوب تر خواهد بود. اسپند سورت یعنی اسپند کاملا تمیز و سیاه یک دست .

فروش عمده اسپند تناژ ( قیمت اسپند عمده ) – فروردین ۱۴۰۳:

  1. اسپند سورت ( اسپند سیاه ) هر کیلو ۳۹ م تومان (قیمت تناژ – خلوص ۹۸ درصد)
  2. اسپند نخودی درجه یک بدون شاخه و برگ هر کیلو ۳۷ م تومان (قیمت تناژ و کیسه ای – خلوص ۹۰ درصد)
  3. اسپند نخودی درجه دو بدون شاخه برگ هر کیلو ۳۳ م تومان (قیمت تناژ و کیسه ای – خلوص ۷۰ درصد)
  4. اسپند مخلوط نخودی و شاخه برگ ( اسپند درهم یا اسپند کامل )هر کیلو ۲۶ م تومان (قیمت تناژ و کیسه ای – خلوص ۵۰ درصد)
  5. اسپند مخلوط درهم کمباین شده کیلویی ۲۶ م تومان

خرید اسپند کیسه ای (کیسه ۳۰ کیلویی) – قیمت فروردین ۱۴۰۳:

  • اسپند سورت سیاه (کیسه ۳۰ کیلویی) ۴۳۰۰۰ تومان
  • اسپند نخودی قپه (کیسه ۳۰ کیلویی) ۴۱۰۰۰ تومان
  • اسپند درهم کمباین شده (کیسه ۳۰ کیلویی) ۲۹۰۰۰ تومان
  • اسپند درهم (کیسه ۳۰ کیلویی) ۲۹۰۰۰ تومان

خرید اسپند بسته ای گرمی – قیمت فروردین ۱۴۰۳:

  • بسته ۲۰۰ گرمی دانه اسپند (سورت) تومان
  • بسته ۵۰۰ گرمی دانه اسپند (سورت) تومان
  • بسته ۱ کیلویی دانه اسپند (سورت) تومان
  • بسته ۲۰۰ گرمی دانه نخودی قپه تومان
  • بسته ۵۰۰ گرمی دانه نخودی قپه تومان
  • بسته ۱۰۰۰ گرمی دانه نخودی قپه تومان
  • یک کیلو اسپند درهم (دانه با شاخ و برگ) تومان

خرید اسفند عمده ( قیمت خرید اسپند کیسه ای و تناژ ) ۱۴۰۳ :

خریدار اسپند : عکس با فیلم اسپند را به واتساپ بفرستید.

قیمت اسفند سورت ( اسپند سیاه ) هر کیلو ۳۴۰۰۰ تومان (تعیین قیمت دقیق پس از مشاهده کیفیت) – برای تعیین قیمت خرید اسپند عکس آن را به واتساپ ارسال کنید.

قیمت اسفند نخودی بدون شاخه برگ هر کیلو ۲۹۰۰۰ تومان (تعیین قیمت دقیق پس از مشاهده کیفیت)

اسپند ( که به صورت اسپنج ، اسفند و سبنج نیز تلفظ می شود ) بصورت دود کردن و به علت بوی خوش دود آن و نیز خواص ضد عفونی کننده آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسپند به دو صورت در بازار یافت می شود : بصورت دانه سیاه اسپند و یا بصورت ترکیبی از دانه های سیاه اسپند بعلاوه گلبرگ ها ، برگ و ساقه بوته اسفند

اسفند دانه نخودی که چوب اسپند هم داخل آن است دود بیشتری دارد . اما بوی اصلی متبوع اسپند مربوط به دانه های سیاه رنگ اسپند و لایه گلبرگ روی دانه نخودی های اسفند است .

بهترین اسپند کدام است ؟ دانه های اسپند مناطق گرم و خشک نسبت به مناطق مرطوب سیاه تر است و گفته می شود مرغوبیت بیشتری دارد. می توان گفت که بهترین اسفند ، اسفند سورت سیاه است . در گرید دوم ، اسپند نخودی نواحی گرم و خشک مرغوبیت بالاتری دارد .

چرا قیمت اسپند سیاه و اسفند نخودی نزدیک به هم است ؟ قیمت اسپند دانه نخودی سالم مقداری از قیمت اسفند سیاه سورت پایین تراست زیرا نگهداری آن دشوارتر و اینکه فضای بیشتری نیز اشغال می‌کند.

فروش کدام اسپند بیشتر است ؟ اسپند سیاه یا اسفند سورت شده تمیز علاقمندان بیشتری دارد و در نتیجه فروش و استقبال از آن بیشتر است. در مرتبه دوم اسپند نخودی یا قپه بیشترین فروش را دارد.

فصل برداشت اسپند چه ماهی است ؟ برداشت اسپند از اواخر اردیبهشت شروع و تا اواخر تیر ماه بسته به شهر برداشت ادامه دارد .

تفاوت اسپند شهرهای مختلف در چیست ؟ رنگ دانه اسپند گلستان قهوه ای است و رنگ دانه اسپند خراسان رو به سیاهی بیشتری است .

از اسپند چه استفاده هایی می شود ؟ اسپند در مصارف دارویی و ضدعفونی کنندگی و نیز به دلیل بوی متبوع آن در بخور سازی ، عود سازی و سایر خوشبو کننده ها (صلوات) مورد استفاده قرار می گیرد. نیکوتین موجود در ساقه اسپند بسیار بیشتر از سیگار است به همین دلیل بوی اسپند آرامش بخش است و جاذبه دارد . خوردن دانه های سیاه اسپند بدون جویدن (جویدن دانه های اسپند سم تولید میکند) برای ناراحتی های قلبی مؤثر است (طب سنتی) . اسفند برای ضدعفونی کردن مرغداری و گاوداری ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد . از جمله خواص اسپند مصرف آن برای از بین بردن شپش است .

فرق اسپند خراسان و گلستان : اسپند مناطق گرم و خشک نسبت اسپند سایر مناطق سیاه تر و خوشبوتر است . برای آگاهی از تفاوت های اسفند خراسان و گلستان اینجا را ببینید : فرق اسپند گلستان و خراسان

اسفند مرغداری و گاوداری : به دلیل خواص ضد ویروسی اسپند ، دود اسپند را به داخل مرغداری و گاوداری می دمند . دود اسپند برای پیشگیری از امراض آنفولانزا و … بسیار مفید است . اسپند مخلوط گزینه خوبی برای استفاده در مرغداری ها و گاوداری ها است .

اسپند مراسم عروسی : اگر نیاز به دود فراوان و اسفند با قیمت ارزان هستید اسپند مخلوط یا درهم خریداری کنید . این اسپند از شاخ و برگ و دانه اسپند تشکیل شده و بسیار پر دود و بصرفه است . شادی هایتان مستدام باد و غم هایتان بر دود …

اسپند هیئت : چون در هیئت های عزاداری نیاز به اسپند فراوان و پر دود است پیشنهاد می شود از اسفند مخلوط یا درهم استفاده نمایید . این اسپند مقرون به صرفه است . بوی خوش اسپند همراه روزهایتان …

از کجا اسپند بخرم ؟ فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی زیادی هستند که می توانید از آنها اسفند بخرید. فروشگاه اینترنتی توتپُس نیز یکی از آنهاست که عمده فروش است. برای خرید اسپند می توانید از فروشگاه توتپُس اقدام نمایید. اسفند سیاه ، اسفند نخودی و اسفند مخلوط از اسفند های موجود در فروشگاه عمده فروشی توتپُس هستند .

به کجا اسپند بفروشم ؟ اگر فروشنده اسپند یا کشاورز اسفند هستید با ما در تماس باشید. ما یا اسپندتان را می خریم و یا اسپندتان را مستقیماً به دست خریدار می رسانیم.

فروشندگان و خریداران عمده وارد شوند (تلگرام عمده)

کشاورزان و فروشندگان در تلگرام عضو شوید

خریدار محصول شما هستیم (در تمام سال)

عضویت در تلگرام (مخصوص کشاورزان و خریداران عمده) : هر محصول که موجود شد همراه با عکس قابل مشاهده است . همچنین اعلام نیاز به محصولات نیز در اینجا اعلام می شود . قیمت عمده خشکبار و عطاری نیز در تلگرام اعلام خواهد شد.

عضویت در اینستاگرام : مشاهده تصاویر و محصولات اخیر اعلام شده از جانب کشاورزان و عمده فروشان و نیز فروشگاه توتپُس.

[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]

اسپند مخلوط
اسپند سورت ۹۵ درصد

اسپند نخودی
اسپند دانه
اسپند نخودی ۹۰ درصد (اسپند عمده و کیسه ای)
اسپند سورت ۹۵ درصد (فروش عمده اسپند)
اسپند سورت (اسپند عمده سورت)
اسپند مخلوط
اسپند مخلوط (فروش عمده اسپند مخلوط)
اسپند نخودی سورت (فروش اسپند عمده)
اسفند نخودی عمده
اسفند ۹۵ درصد
اسپند مخلوط ۷۰ درصد ( اسفند کامل شکسته )
شاخ و برگ اسفند ( مناسب ضدعفونی دامداری ها )
اسپند دانه سیاه ۹۷ درصد
اسپند ۶۰ درصد مخلوط
اسپند قپه یا نخودی
اسپند مناسب هیئت و مراسم ( اسفند کامل )
اسپند خراسان – سیاه سورت
اسپند درهم آسیابی ۷۰ درصد
اسپند مراسم ( جشن ها و … )

خریدار اسپند عمده و ارزن عمده

اگر اسپند عمده یا ارزن عمده دارید با ما تماس بگیرید .

خرید اسپند تحویل بار تهران کیلویی ۲۳۰۰۰ تومان (اسپند دانه سیاه و نخودی )

خریدار کلیه محصولات خشکبار و عطاری (با ما در تماس باشید)

اسپند عمده (قیمت اسپند عمده)

ارزن عمده (قیمت ارزن عمده )