12 By Info Off

تخم کبوتر ( تخم کفتر ) خرید بسته ۸ و ۱۵ عددی (تازه) تقویت گفتار کودک

تخم کبوتر ( تخم کفتر ) خرید تخم کبوتر تازه ، فروش بسته ۸ عددی و بسته ۱۵ عددی تخم کبوتر . از قدیم الایام تا کنون بزرگان ما بر اساس طب اصیل ایرانی گفته اند که تخم کبوتر بچه را به حرف می آورد و موجب تقویت گفتار کودک در بزرگسالی نیز می شود . تخم کفتر بخش گفتار مغز که ورنیکه نام دارد را تقویت و تحریک می کند و باعث تسریع در تکلم می شود . همچنین باعث بهبود روند درمانی اسیب های گفتاری می گردد .

خواص تخم کفتر ، نحوه مصرف تخم کبوتر خرید تخم کبوتر تازه . خرید تخم کبوتر در بسته بندی بهداشتی(۱۰ فروردین ۱۴۰۲)

تخم کبوتر ( کفتر ) : تخم کفتر در بسته های ۸ تایی و ۱۵ عددی موجود است. تخم کبوتر برای درمان لکنت زبان ، درمان تاخیر در صحبت کردن کودکان و نیز درمان برخی از زخم ها مفید است. تخم کفتر علاوه بر مصرف آن برای تقویت صحبت کودکان که از دیرباز مورد استفاده بوده ، برای درمان تکلم افراد بزرگسال نیز که به دلایلی همچون سکته قدرت تکلمشان دچار مشکل شده است مورد استفاده قرار میگیرد . تخم کبوتر در فروشگاه توتپُس به صورت تازه به تازه بلافاصله بعد از تخم گذاری کبوتر برداشته و در یخچال نگهداری می شود و همگی تازه هستند . مدت زمان مناسب برای نگهداری تخم کبوتر در یخچال به مدت یک ماه است که بعد از آن بهتر است قبل از مصرف با شکستن تخم کفتر در ظرفی مناسب از سلامت آن اطمینان حاصل نمایید . بعلاوه کبوترها واکسن خورده و دارای تغذیه زیر نظر همکاران ما می باشند که این مهم باعث ارامش خاطر شما همراهان توتپُس برای مصرف آن برای عزیزانتان می شود . تخم کفتر همان تخم کبوتر است.

خرید تخم کبوتر ( کفتر ) : برای خرید تخم کفتر می توانید مستقیما از بخش فروشگاه اینترنتی توتپُس خرید نمایید. با توجه به اینکه تخم کفتری که در فروشگاه توتپُس به فروش می رسد تازه است گاهی امکان دارد که مشتریان گرامی برای دریافت این محصول در نوبت قرار گیرند . حداکثر تعداد خرید برای هر مشتری در هر نوبت ۲ بسته خواهد بود . تعداد تخم ها در هر بسته ۸ عدد و ۱۵ عدد است.

تشخیص سلامت تخم کبوتر : تخم کبوتر را با احتیاط در ظرفی تمیز شکسته به نحوی که زرده آن با پوسته برخورده نکند (چون باعث از هم پاشیدگی زرده می شود) . سپس به این نکات دقت شود: ۱_ زرده به صورت کروی بوده و از هم پاشیده نباشد . ۲_ رنگ سفیده آن به صورت بی رنگ باشد چرا که زرد رنگ بودن سفیده دلیل بر مشکوک بودن محصول به خرابی می باشد . ۳_بوی گندیدگی نشانه خرابی محصول است، بوی خود محصول بوی زهم تخم بوده که طبیعی است و در صورت خرابی بوی گندیدگی مشخصی دارد .

ارسال در تهران : ما برای تهران و شهرهای اطراف بصورت تازه به تازه ارسال داریم. از ارسال به سایر شهرها معذوریم زیرا در مسیر حمل و نقل ممکن است آسیب ببینند یا خراب شوند. مگر به درخواست و با قبول مسئولیت مشتری ارسال انجام شود.

اثر تخم کبوتر : تخم کفتر برای تحریک بخش مربوط به گفتار مغز مفید است و بیشتر برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. روش پیشنهادی ( بنا به گفته قدیمی ها) برای مصرف ، خوردن زرده تخم کفتر به تنهایی و به صورت خام قبل از صبحانه است. گاهی آن را مخلوط شیر سرد و یا افزودن مقدار خیلی کم شکر برای گرفتن طعم تخم کفتر و بصورت هم زده نیز مصرف می شود که البته لازم به ذکر است که بدانید طعم زرده تخمکفتر مانند تخم مرغ نبوده و طعم خوبی دارد .

نحوه مصرف تخم کبوتر : روش مصرف تخم کبوتر بصورت روزانه یک عدد یا روز درمیان یک عدد است (بستگی به سن و اشتهای کودک دارد) . تخم کبوتر را هم می توان بصورت آب پز و هم بصورت کوکو یا مخلوط مانند الویه میل کرد که البته اثر آن کاهش می یابد. بنابراین بهترین روش خوراندن زرده خام است . اگر خواستید تخم کفتر را بجوشانید آن را داخل پاکت فریزر بگذارید تا اگر ترک بردارد آب داخل آن نرود. قبل از آب پز کردن تخم کفتر را به آرامی بشورید. قدیمی ها مصرف زرده خام تخم کبوتر بصورت روزانه هر صبح ناشتا و ۱۵ روز متوالی را پیشنهاد می کنند.

تخم کبوتر برای حرف زدن بچه : از روزگاران قدیم تخم کبوتر به عنوان تقویت زبان کودک استفاده می شده و اکنون نیز به گفته بسیاری از مصرف کنندگان یک داروی مفید برای این منظور است. لذا به جرعت می توان گفت که یکی از روش های تقویت حرف زدن کودکان ، استفاده از زرده تخم کبوتر است . پانزده روز پیوسته . به این صورت که صبح ناشتا یک عدد زرده میل شود.

نکته بسیار مهم : فرق تاثیرات تخم کبوتر و تخم بلدرچین ( اینجا ببینید ) تخم کبوتر روی تقویت گفتار مغز اثر دارد ولی تخم بلدرچین حنجره را زیر می کند و در نتیجه صدا را جیغ.

مصرف تخم کبوتر برای درمان مشکل تکلم افرادی که به دلایلی همچون سکته بدان دچار شده اند نیز مصرف می شود بصورت روزانه یک عدد زرده .

تخم کبوتر تازه : تخم کبوتر را از طریق زیر با ثبت آدرس و شماره تماس خرید نمایید. ارسال در تهران با پیک خواهد بود و قبل از ارسال هماهنگی های لازم انجام خواهد پذیرفت. ممکن است از یک تا چهار روز در نوبت ارسال قرار بگیرید.

استفاده از تخم کبوتر برگرفته از طب اصیل ایرانی است که هم قدیمی ها تصدیق می کنند و هم گزارشات خود مصرف کنندگان که از مصرف تخم کبوتر نتیجه مطلوبی برای کودکان و سالمندان گرفته اند. همچنین حتی برای اینکه کودک در آینده تکلم شیوا و جذابی داشته باشد نیز استفاده از تخم کبوتر پیشنهاد می شود (خواص تخم کبوتر).

بخشی از نظرات مصرف کنندگان تخم کبوتر :

تهران : من برای پسرم استفاده کردم یه دوره ۱۵ روزه گرفتم که هفته اول چندتا کلمه مثل اسم خواهرش رو گفت.طبق صحبتهای طبی یک هفته فاصله بیوفته مجدد سفارش میدم.

گزارشات مصرف کنندگان : با توجه به نتیجه ای که والدین به ما اعلام کرده اند ، رضایت و نتیجه ۹۹ درصدی حاصل شده است که امیدوار کننده می باشد.

طعم زرده تخم کبوتر : زرده تخم کبوتر طعم شور ملایم دارد و نسبت به سایر تخم ها ، خوشمزه تر است و کودک طعم آن را دوست دارد

روش نگهداری تخم کبوتر : در یخچال نگهداری شود.

هم خرید اینترنتی از بخش زیر مهیا شده است و هم می توانید جهت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی با شماره ۰۹۱۰۷۶۳۹۰۲۸ (خانم ایزدپناه) تماس بگیرید

سایر محصولات تازه (تضمین کیفیت) :

سوپر کالای توتپُس

بخش فروش دان پرندگان ( بهداشتی ) :

سوپر خشکبار توتپُس