22 By Info Off

خرید سیاه دانه | قیمت عمده | ایرانی ، هندی ، ترکیه (فروردین ۱۴۰۳)

خرید سیاه دانه عمده و کیسه ای ( خرید سیاه دانه بسته ۲۰۰ گرمی ، ۵۰۰ گرمی و ۱ کیلویی ) ، خرید سیاهدانه لیزری ، خرید سیاه دانه بوجاری کشاورز و ارسال به کلیه شهرها . بهترین سیاه دانه ایرانی ، هندی و ترکیه . بذر سیاهدانه ( بذر سیاه دانه کشت ) – قیمت عمده سیاه دانه : قیمت سیاه دانه هندی ، قیمت سیاه دانه ایران ، قیمت سیاه دانه ترکیه – بروزرسانی (فروردین ۱۴۰۳)

نام های دیگر سیاه دانه عبارتند از : سیاه تخمه ، سرنیچ سیاه ، کمون اسود، شومیز و کمون هندی

فروش عمده سیاه دانه : خرید سیاه دانه کیسه ای و خرید سیاه دانه کیلویی با کیفیت درجه یک سورت لیزری ، بوجار کشاورز و بوجاری نشده

سیاه دانه معمولی : این سیاه دانه برای مصرف خانگی و دارو استفاده می شود و حدود ۹۸ درصد بازار سیاه دانه مربوط به این نوع سیاه دانه است.

سیاه دانه بذر : سیاه دانه محلی بهترین نوع سیاه دانه است و در بازار به عنوان بذر سیاه دانه هندی به فروش می رسد. این سیاه دانه حدود ۲ درصد حجم بازار سیاه دانه را به خود اختصاص داده است که معمولا توسط جهاد کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار می گیرد. مرغوب ترین سیاهدانه و نهایت اثرات دارویی سیاه دانه مربوط به سیاهدانه محلی می باشد. البته مصرف آن رایج نیست .

بذر سیاه دانه : برای خرید بذر سیاه دانه مرغوب با شماره های مندرج تماس بگیرید . موجودی سیاه دانه بذر یا سیاه دانه محلی محدود می باشد. دقت کنید که سیاه دانه مناسب کاشت ، لازم نیست زیاد تمیز باشد و اینکه هرچه کمتر دستکاری و بوجاری شود بهتر است چون در مراحل بوجاری و تمیز کردن و گاهی آبکشی ، سیاه دانه آسیب می‌بیند و ممکن است برای بذر مناسب نباشد.

روغن سیاهدانه : معمولا روغن سیاه دانه هندی از روی سیاه دانه ایرانی مرغوب تر است و نیز گرانتر . برای اطلاع از قیمت و خرید عمده روغن سیاه دانه اینجا بخرید : خرید عمده روغن سیاه دانه

سیاه دانه ایران

سیاه دانه ایرانی : کشت سیاه دانه از یکی دو سال اخیر در ایران آغاز شده است . سیاه دانه ایرانی نیز مرغوبیت بالایی دارد اما میزان روغن آن از سیاه دانه هندی کمتر است . سیاه دانه هرچه تمیز تر و به اصطلاح بوجاری باشد خواهان بیشتری خواهد داشت. اگر برای مصارف خانگی و غیر روغن گیری بهتر است سیاهدانه ایرانی بخرید . قیمت سیاه دانه ایرانی ارزانتر است امام خواص دارویی آن فرقی نمیکند .

سیاه دانه هندی

سیاه دانه هندی : این سیاهدانه مرغوب ترین سیاه دانه محسوب می شود . دلیل اصلی مرغوبیت داشتن میزان بالای روغن در آن است . سیاه دانه هندی در کیسه های ۲۵ کیلویی مارک شده وارد ایران می شود و بوجار لیزری است . سیاه دانه هندی بالاترین قیمت سیاه دانه را دارد . دلیل گرانی سیاهدانه هندی وجود روغن بیشتر در آن است

سیاه دانه ترکیه

سیاهدانه ترکیه : سیاه دانه ترکیه رقابت چندانی با سیاه دانه ایران ندارد . این سیاه دانه نیز بصورت کیسه های مارک شده از کشور ترکیه وارد ایران می شود که کاملا بوجاری شده و سورت می باشد . قیمت سیاهدانه ترکیه از سیاهدانه هندی ارزانتر است . روغن دهی سیاهدانه ترکیه کمی بیشتر از مدل ایرانی است.

سیاه دانه سوریه

سیاه دانه سوریه کیفیت ی در حدود کیفیت سیاه دانه ایران دارد . با کشت سیاه دانه در ایران در دو سال اخیر ، پیش بینی می شود واردات سیاه دانه سوریه به ایران کاهش یابد. روغن دهی سیاه دانه سوری کمی بهتر از سیاه دانه ایران است.

روغن گیری سیاهدانه (مقدار روغن در هر کیلو سیاهدانه) : کیفیت سیاه دانه ایرانی در سطح بالایی قرار داشته و به ازای هر ۳ کیلو سیاهدانه ایرانی حدود یک کیلو روغن سیاه دانه بدست می‌آید. روغن دهی سیاه ایرانی کمی سبز است .

قیمت سیاه دانه

قیمت سیاه دانه به بوجاری شده ، کشور تولید کننده و مقدار خرید بستگی دارد . در ادامه قیمت سیاه دانه ایرانی ، سیاه دانه هندی و قیمت سیاهدانه ترکیه آورده شده است . قیمت ها برای سیاه دانه بوجاری شده می باشند.

قیمت سیاهدانه ایرانی (عمده ، کیسه ای و کیلویی) :

قیمت سیاه دانه ایرانی عمده هر کیلو ۳۲۰.۰۰۰ تومان (بالای ۱۰۰ کیلو) سورت

قیمت سیاهدانه کیسه ای ایرانی هر کیلو ۳۳۵۰۰۰ تومان (بین ۳۰ تا ۱۰۰ کیلو)

قیمت سیاهدانه ایرانی جزئی هر کیلو ۳۸۵۰۰۰ تومان

دقت شود که پایین بودن قیمت سیاهدانه ایرانی نسبت به سیاه دانه هندی به دلیل ارزش ارز و هزینه های واردات است که میتوان گفت سیاهدانه ایرانی از لحاظ ارزش دارویی مشابه سیاه دانه هندی است.

قیمت سیاه دانه هندی (عمده ، کیسه ای و کیلویی) :

قیمت سیاه دانه هندی عمده هر کیلو ۳۱۰۰۰۰ تومان

قیمت سیاهدانه هندی کیسه ای هر کیلو ۳۲۵۰۰۰ تومان

قیمت سیاه دانه هندی خرده فروشی کیلویی ۳۵۸۰۰۰ تومان

قیمت سیاه دانه ترکیه (عمده ، کیسه ای و کیلویی) :

قیمت سیاه دانه ترکیه عمده هر کیلو تومان

قیمت سیاهدانه ترکیه کیسه ای هر کیلو تومان

قیمت سیاه دانه ترکیه خرده فروشی هر کیلو تومان

قیمت سیاهدانه سوریه :

قیمت کلی سیاهدانه سوری کیلویی تومان

قیمت کیسه ای سیاهدانه سوری تومان

قیمت یک کیلو سیاهدانه سوری تومان

فروش سیاه دانه

فروش سیاه دانه عمده : برای خرید سیاه دانه بصورت عمده تناژ با شماره ۰۹۱۲۵۲۰۱۷۹۹ تماس بگیرید (فروشگاه عمده فروشی خشکبار توتپُس)

عمده فروشی سیاه دانه (خرید سیاهدانه)

فروش کیسه ای سیاه دانه :

در فروشگاه عمده فروشی توتپُس امکان خرید سیاهدانه کیسه ای در وزن های کمتر از ۱۰۰ کیلو فراهم شده است. برای مشاهده و خرید سیاه دانه به آدرس دفتر فروشگاه مراجعه کنید . ساعت مراجعه از ۱۷ الی ۲۱ روزهای شنبه تا جمعه می‌باشد.

خرید کلی سیاه دانه از فروشگاه عمده :

قیمت سیاه‌دانه بسته بندی :

  • بسته ۱۰۰ گرمی سیاه دانه ایرانی ۱۲۰۰۰ تومان
  • بسته ۲۰۰ گرمی سیاهدانه ایرانی تومان
  • بسته ۴۰۰ گرمی سیاه دانه ایرانی تومان
  • بسته ۱۰۰ گرمی سیاهدانه هندی ۱۵۰۰۰ تومان
  • بسته ۲۰۰ گرمی سیاهدانه هندی تومان
  • بسته ۴۰۰ گرمی سیاه دانه ایرانی تومان

قیمت جزئی سیاه دانه ایرانی هر کیلوگرم ۱۳۵۰۰۰ تومان

تشخیص کیفیت سیاه دانه :

کیفیت سیاه دانه از لحاظ جغرافیایی به سه کشور هند ایران و ترکیه بستگی دارد . کیفیت سیاه دانه هندی از سیاه دانه ایرانی و ترکیه بالاتر است . دلیل اصلی بالاتر بودن کیفیت سیاه دانه هندی ، وجود روغن بیشتر در آن است که در نتیجه بیشتر مناسب روغن گیری می باشد . خواص دارویی سیاه دانه ایرانی قابل رقابت با سیاه دانه هندی می باشد . سیاه دانه با کیفیت باید عاری از ناخالصی بوده و تقریبا دانه های هم اندازه و نسبتاً درشت داشته باشد. سیاه دانه خوب و مرغوب مزه تند تلخی داشته و چربنر است . هوای سرد روی کیفیت سیاه دانه تاثیر منفی دارد . لذا سیاهدانه مناطق کوهپایه ای به نسبت کیفیت پایین تری دارند . بذر سیاه دانه روی مرغبیت سیاه دانه بسیار اثر گذار است . بنابراین اگر کشاورز سیاه دانه هستید بذر مرغوب تهیه کنید . بذر خوب سیاه دانه را میتوانید از جهاد کشاورزی تهیه کنید. معمولا در هر هکتار حدود ۵ الی ۷ کیلو سیاه دانه بذر کاشته می شود . معمولا هر هکتار حدود ۱۷۰ الی ۳۳۰ کیلو سیاه دانه محصول خواهد داد که البته به مرغوبیت زمین و مساعد بودن آب و هوا نیز وابسته است . برخی برای تمیز کردن سیاه دانه از آبکشی استفاده می کنند که از لحاظ مصرفی مشکلی بوجود نمی آورد اما ممکن است برای کاشت مناسب نباشد.

خواص سیاهدانه :

سیاهدانه ضدانگل ، ضد باکتری و مسهل است . سیاه دانه باعث افزایش شیر در دوران شیردهی می شود . همچنین به خاطر وجود مواد معدنی و ویتامین های موجود در سیاهدانه برای درمان کم خونی ، میگرن ، بیماری های قلبی و درمان دیابت مفید است . سیاهدانه دارای آهن و پتاسیم فراوان بوده در نتیجه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن ، دفع سموم خونی و یبوست می شود . مخلوط کوبیده سیاهدانه همراه با عسل بسیار برای تقویت معده و درمان بیماری های مربوط به آن مفید است . از روغن سیاهدانه برای درمان آرتروز ، التهاب لثه و همچنین کاهش قند خون استفاده می شود .

موارد مصرف سیاهدانه :

از سیاهدانه در نان ، غذاها و به خصوص ترشیجات استفاده می شود . مصرف سیاهدانه کوبیده در درمان بسیاری از بیماری ها توصیه می شود . روغن سیاهدانه در درمان دردهای استخوانی و ریزش مو مورد توجه است . دمنوش سیاهدانه نیز برای تقویت دستگاه گوارش موثر است. ترکیب سیاهدانه و عسل نیز مقوی معده می‌باشد .
توجه : سیاهدانه به دلیل مزاج گرم و خشکی که دارد باید در مصرف آن دقت کرد و استفاده بیش از یک تا دو قاشق چایخوری در روز باعث به خطر افتادن سلامتی فرد می‌شود .

برای خرید عمده سیاه دانه تماس بگیرید.

سیاه دانه عمده
سیاه دانه ایران
سیاه دانه ۹۹ درصد
سیاه دانه ۹۹ درصد
سیاه دانه ایرانی بوجاری شده ۹۹ درصد
سیاه دانه ایرانی بوجاری نشده ۹۵ درصد
سیاهدانه بوجار کشاورز
سیاه دانه هندی بذر ۹۹ درصد
سیاه دانه بوجاری ایران
سیاه دانه ایرانی ۹۸ درصد
سیاه دانه ایران شسته شده
سیاهدانه ایران – مناسب مصرف و روغن گیری
سیاهدانه بوجاری لیزری هندی
مزرعه سیاه دانه