خرید زیره | سبز ، سیاه | تمیز ، محلی ، فله | خرید زیره قیمت عمده ( ۹ فروردین ۱۴۰۳ )

زیره عمده ، خرید زیره ، فروش عمده زیره سبز ، فروش عمده زیره سیاه ، خرید زیره سبز و زیره سیاه عمده ای و گونی | فروش حضوری و غیرحضوری ارسال با باربری | قیمت فله زیره سبز و قیمت زیره سیاه فله . منظور از زیره سیاه همان زیره کوهی است . خرید زیره کوهی بصورت عمده موجود است. زیره سبز فله فروش کیلویی و گونی موجود است . بذر زیره موجود است . زیره خرمنی موجود است. فروش زیره سورت ، کمباین و آسیابی . قیمت عمده زیره ( ۹ فروردین ۱۴۰۳)

فروش زیره : زیره دارای سه کاربرد اصلی است : به عنوان دارو و ترکیب های دارویی گیاهی ، طعم دهنده و ادویه ، رژیمی و تغذیه مناسب . سرشار از آهن ، کلسیم ، منیزیم ، آنتی اکسیدان ها و مهمتر از همه سرشار از ویتامین A می‌باشد . فروش عمده زیره بصورت کیلویی برای تامین اجناس عمده عطاری و فروش کیسه ای زیره برای پخش و بسته بندی

زیره سبز : زیره سبز دو صورت آبی یا دیم کاشت می شود. محصول حاصل از کاشت آبی درشت تر اما طعم ضعیف تری دارد. محصول حاصل از کاشت دیم ، کمی باریک تر اما طعم و بوی زیادی دارد.

زیره سیاه : هرچند که زیره سبز پر مصرف تر از زیره سیاه است اما زیره سیاه بطور قابل توجهی خوش بو تر ، خوش طعم تر و البته گرانتر است . زیره سیاه در نواحی گرم و خشک کوهستانی بصورت خودرو می روید. زیره سیاه کوهی خراسان بالاترین کیفیت را دارد و سپس زیره سیاه کرمان . زیره سیاه افغان در گرید کیفیتی سوم قرار دارد.

خرید زیره سبز : مشتریان گرامی فروشگاه توتپُس می توانند از بخش فروش اینترنتی ، از یک تا ۵۰۰ کیلو زیره سبز خرید نمایند. خرید زیره سبز حضورا نیز امکان پذیر است. با هماهنگی قبلی می توانید زیره سبز مورد نیاز خود را از انبار توتپُس خرید نمایید . قیمت زیره سبز در ادامه ببینید

خرید زیره سیاه : زیره سیاه موجود در بازار ایران اکثرا زیره سیاه افغان است . زیره سیاه اصل متعلق به دو منطقه شرق ایران و نیز کرمان است. زیره سیاه اصل از کوه ها برداشت می شود و بسیار خوشبو و خوش طعم است. قیمت زیره سیاه اصل حدود ۳ تا ۴ برابر قیمت زیره سبز می باشد

زیره تازه : برای خرید زیره تازه و امسالی بصورت گرمی بسته بندی شده ( گونی ۱۵ ، ۳۰ و بلوکی ) . خرید حضوری زیره هم امکان پذیر است.

بذر زیره : بذر زیره در بسته های ۳ کیلویی موجود است. برای خرید بذر زیره سبز از بخش فروشگاه اینترنتی توتپُس اقدام نمایید . قیمت بذر زیره سبز در ادامه ببینید

بهترین زیره : بهترین زیره سیاه زیره جنوب خراسان و کرمان است . از جمله روستای کیبر ( گناباد و حوالی تایباد و تربت حیدریه ) ، حوالی زوزن، کوهای کرمان و برخی از مناطق سیستان و بلوچستان. رتبه دوم زیره سیاه متعلق به روستای کلات مشهد است . زیره افغانستان نیز از جمله زیره های مرغوب می باشد. گلستان و نواحی اطراف نیز از جمله کشت کنندگان مهم زیره در ایران می باشند

«فروش حضوری و اینترنتی»

قیمت عمده زیره سیاه و زیره سبز – زیره فله – فروردین ۱۴۰۳ :

قیمت عمده کیسه ۳۰ کیلو به بالا هر کیلو زیره سبز سورت ۳۶۵۰۰۰ تومان

قیمت عمده هر کیلو زیره سیاه ۴۶۵۰۰۰ تومان

قیمت عمده هر کیلو زیره سیاه کیبر (گناباد و تربت) ۲/۸۰۰/۰۰۰ تومان

قیمت هر کیلو زیره سیاه کرمان ۴۶۵۰۰۰ تومان

قیمت زیره سبز آسیابی ۲۷۵۰۰۰ تومان

قیمت یک کیلو پودر زیره ۲۸۵۰۰۰ تومان

قیمت خرید تناژ زیره سبز سورت تومان

قیمت خرید تناژ زیره سیاه تومان

قیمت خرید زیره سبز و زیره سیاه بسته‌بندی – فروردین ۱۴۰۳ :

قیمت خرید زیره سبز ۱۰۰ گرمی ۴۲۰۰۰ تومان

قیمت خرید زیره سبز تازه یک کیلویی ۳۹۰۰۰۰ تومان

قیمت خرید یک کیلو زیره سیاه کرمان : ۸۵۰۰۰۰ تومان

قیمت خرید یک کیلو زیره سیاه کیبر-گناباد : ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان

خرید زیره سیاه افغان کیلویی ۴۴۵۰۰۰ تومان

بذر زیره : قیمت هر سه کیلو ۹۵۰/۰۰۰ تومان

سفارش خرید زیره عمده و جزئی در فروشگاه خشکبار توتپُس

زیره سبز (۸۰ درصد)
زیره سبز (۸۰ درصد)
زیره سبز (۹۰ درصد)
زیره سیاه کرمان
زیره سبز خرمنی
زیره سیاه افغان
زیره سبز اعلا

برای فروش زیره سبز و زیره سیاه در فروشگاه های عطاری و خشکبار ، بهترین انتخاب زیره تمیز شده ۹۸ درصد است . اما خریداران عمده می توانند زیره های ۶۰ درصد خلوص به بالا را خریداری کرده (با قیمت پایین‌تر) و سپس بوجاری کنند . البته قبل از این که اقدام به خرید نمایید محاسبات حمل و نقل ، هزینه بوجاری و هزینه انبارداری و سود خالص را در نظر داشته باشید .

زیره افغانستان ( زیره سبز افغان ) : در افغانستان نیز زیره سبز و زیره کوهی تولید و برداشت می شود . قیمت زیره افغان به نسبت از زیره ایران پایین تر است .

به کشاورزان محترم نیز توصیه می شود حتی الامکان زیره را تمیز کنند و این تمیز کردن در صورت داشتن وقت آزاد ، مقرون به صرفه (افزایش قیمت خرید زیره) خواهد بود .

راهنمایی خرید زیره سبز : اکثر مصرف کنندگان زیره علاقمند به زیره تمیز هستند . به دلیل بالا بودن قیمت زیره سیاه ، زیره سبز بیشترین مصرف را دارد . برای خرید زیره سبز با کیفیت به بو ، تمیزی و شکل ظاهری آن دقت کنید.

راهنمایی خرید زیره سیاه : در زیره سیاه تقلب زیاد است . گاهی زیره سبز تفت داده را به آن می افزایند و گاهی رنگ تقلبی. سعی کنید با کسب تجربه ، زیره سیاه را از جای معتبر خرید کنید.

بهترین زیره سبز : هرچه بوی زیره سبز بیشتر باشد و تمیز نیز باشد آن زیره مرغوبتر و با کیفیت خواهد بود .

بهترین زیره سیاه : اولین پارامتر تشخیص مرغوبیت زیره سیاه بوی زیاد آن است . هرچه بوی زیره سیاه بیشتر باشد و تمیزتر ، کیفیت بالاتری خواهد داشت . مراقب غش در زیره سیاه باشید ! گاهی زیره سبز رنگ شده یا تف داده شده با عنوان زیره سیاه وارد بازار می کنند

خواص زیره سبز : مقوی معده ، درمان نفخ ، آرامش بخش ، طبع گرم و درمان سرد مزاجی ، تقویت قوای جنسی

فرق زیره سیاه و زیره سبز : زیره سیاه خواص دارویی بیشتر ، عطر و بوی چند برابر و طعم خوبی دارد . اگر زیره سیاه را در ظرف درباز بزارید کل خانه را بو میگیرد. رنگ زیره کوهی قهوه ای پر رنگ است و رنگ زیره سبز سبز کدر کم رنگ.

عطاری عمده : برای خرید عمده اجناس عطاری به بخش عمده فروشی اجناس عطاری توتپُس مراجعه کنید.