قیمت زعفران قاینات | سرگل ، پوشال ، نگین | خرید کیلو‌یی | ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت زعفران قاینات ، خرید زعفران قائنات ، فروش عمده و کیلویی زعفران قاینات در دسته بندی قیمت زعفران نگین قائنات ، قیمت زعفران سوپر نگین قائنات ، قیمت زعفران سرگل قائنات ، قیمت زعفران پوشال قائنات ، قیمت زعفران دخترپیچ قائنات ، قیمت زعفران دسته قائنات و زعفران سفید قاینات . بروزرسانی ( ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)

خرید زعفران قائنات : فروش عمده و کیلویی زعفران قاینات در بسته‌بندی وکیوم صادراتی. برای خرید زعفران عمده قاین تماس بگیرید.

زعفران قائنات : زعفران قاین از جمله زعفران های مرغوب ایرانی است که دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی است.

قیمت زعفران قاینات ( به ازای هر گرم فروش عمده زعفران ) :
نگین سوپر اتویی: ۹۳ هزار تومان
نگین سوپرقلمدار: ۹۲
نگین سوپر معمولی : ۸۹
نگین معمولی : ۸۸
شبه نگین: ۸۷
سرگل عرف: ۸۴
سرگل صادراتی: ۸۵
پوشال قلمدار :
پوشال معمولی :
دسته :
سفید(کنج) : ۶
پرچم : ۲

گلبرگ زعفران کیلو‌یی ۹۵۰۰۰ تومان

گل تازه زعفران ۳۵۰/۰۰۰ تومان

مشاوره خرید زعفران قائنات : اگر به راهنمایی در خصوص زعفران قاینات نیاز دارید و یا به خدمات آزمایشگاه زعفران نیاز دارید با ما رایگان مشاوره کنید .

برای خرید کلی زعفران قاینات و گناباد از شماره تماس انتهای این صفحه استفاده کنید . و یا برای تامین عمده زعفرون قائنات برای مصارف رستوران و شیرینی پزی بصورت آنلاین از فروشگاه توتپُس سفارش دهید .

قیمت انواع زعفران قاینات ( کلی و جزئی ) بصورت روزانه بروزرسانی می شود تا مشتریان زعفران قاینات و نیز فروشندگان زعفران قائنات راجع به قیمت زعفران قاینات اطلاعات لازم را داشته باشند.

زعفران قاینات – قیمت خرید کلی زعفران قائنات ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ( بر اساس کیلوگرم و میلیون تومان) :

نوع قیمت(میلیون) نوع زعفرانقیمت(میلیون)
سرگل اعلا۹۸/۵۰۰نگین عرف۱۰۳/۵۰۰
دسته۸۴/۵۰۰سفید۲۱/۵۰۰
زیرقربیلی۷۱/۰۰۰نگین سوپر۱۱۰/۵۰۰
قیمت زعفران عمده امروز

قیمت زعفران قاینات عمده (بر اساس مثقال) – فروش کلی زعفران قائنات ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ :

  • قیمت زعفران سرگل قائنات هر مثقال ۴۴۰ هزار تومان
  • قیمت زعفران پوشال قائنات هر مثقال ۳۹۰ هزار تومان
  • قیمت زعفران دسته قائنات هر مثقال ۳۳۰ هزار تومان
  • قیمت زعفران زیر قربیلی قاینات هر مثقال ۳۳۰ هزار تومان
  • قیمت زعفران سفید قائنات هر مثقال ۲۲ هزار تومان
  • قیمت زعفران سوپرنگین قاینات هر مثقال ۳۱۰ هزار تومان

قیمت زعفران قاینات – فروش جزئی زعفران قائنات ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ :

  • قیمت زعفران سرگل قاینات هر مثقال ۴۷۰ هزار تومان
  • قیمت زعفران پوشال قائنات هر مثقال ۴۱۰ هزار تومان
  • قیمت زعفران دسته قاینات هر مثقال ۳۶۰ هزار تومان
  • قیمت زعفران زیر قربیلی قائنات هر مثقال هزار تومان
  • قیمت زعفران سفید قاینات هر مثقال ۲۸ هزار تومان
  • قیمت زعفران سوپر نگین قاینات هر مثقال ۴۹۰ هزار تومان

زعفران قانات (نکات مهم) خرید : اینکه گفته می‌شود برخی از زعفران های قاینات مرغوبیت بالایی داشته زیرا قلم درشت تری دارند صحیح است اما نمی توان گفت که همه زعفران های قائنات مرغوب هستند . قیمت زعفران قائنات یا هر شهر دیگری در هر نوعی به ضخامت قلم ، میزان رنگ دهی و طعم آن بستگی دارد و برای تعیین دقیق قیمت عمده زعفران ، باید زعفران را دید یا آزمایش کرد. آزمایشگاه زعفران توتپُس شما را در برآورد دقیق قیمت زعفران یاری می کند .

پاسخ به کلیه سوالات پیرامون زعفران و خرید زعفران قائنات : اینجا ببینید

چرا قیمت زعفران قاینات بالاتر است ؟ برخی از زعفران های قائنات و روستاهای اطراف آن به دلیل کیفیت و مرغوبیت ، قیمت بالاتری دارند که البته همه اینطور نیستند و هنگام خرید زعفران قاین به اینکه زعفران قاینات است نباید اکتفا کرد . بلکه حتما باید زعفران را دید و یا آزمایش کرد . دقت کنید پارامترهای کیفیتی اصلی زعفران عبارتند از رنگ دهی ، سافرانال ، پیکروسین

چرا زعفران قاینات ؟ زعفران قاینات از بهترین و مرغوب ترین زعفران های خراسان است که البته درجه کیفیت متفاوتی دارند . اکثر زعفران های قاینات دارای قلم درشت و رتبه کیفی بالایی هستند.

محل خرید زعفران قائنات ؟ اکثر فروشگاه ها زعفران قاینات هم دارند . برای خرید عمده زعفران مرغوب قاینات می توانید از فروشگاه «عمده فروشی توتپُس» خرید کنید . برای خرید جزئی (یک یا چند مثقال) بهترین پیشنهاد ما خرید از فروشگاه «سوپر خشکبار» است. در فروشگاه سوپر خشکبار توتپُس فقط کالای تازه و امسالی عرضه می شود.

آزمایش زعفران قائنات : برای بررسی کیفی و مرغوبیت زعفران قاینات می توانید بصورت رایگان از آزمایشگاه زعفران توتپُس استفاده کنید. قیمت زعفران قاینات نیز در این پیج برآورد می شود.

انواع زعفران قائنات :

ریشه داخل گل زعفران شامل سه بخش است : بخش سرگل ، بخش قرمز ضعیف و بخش سفید

سرگل زعفران : همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید به بخش حجیم زعفران که در ابتدای ریشه گل زعفران، سرگل گفته می شود.

بخش قرمز ضعیف : بخش قرمز رنگ ریشه گل زعفران که مابین قسمت سرگل و بخش سفید قرار دارد.

بخش سفید یا ساقه سفید زعفران قائنات : قسمت انتهایی ریشه گل زعفران که سفید رنگ یا زرد رنگ روشن‌است.

زعفران سرگل قائنات : بخش نگین بعلاوه مقدار کمی از ریشه قرمز ضعیف، به زعفران سرگل مشهور است که هرچه ریشه قرمز ضعیف کوچکتر باشد به آنچه که نگین گفته می شود نزدیک تر خواهد شد.

زعفران پوشال قاینات: اگر بخش سفید حذف شود یا به نسبت اندک باشد زعفران پوشال گفته می شود. هر چه سفیدی کمتر باشد پوشال باکیفیت تری خواهید داشت .

زعفران دسته دخترپیچ قائنات : ریشه کامل گل زعفران (شامل سفیده و قرمز و نگین) زعفران دسته نامیده می شود. زعفران دسته کمترین تقلب را دارد و در نتیجه هنگام خرید نگرانی ها کمتر خواهد بود . فقط نکته مهم این است که روی زعفران گرده نباشد و یا اندک باشد . همچنین لای قسمت سفید ناخالصی نباشد . ما این نوع زعفران را معتبرترین نوع زعفران می دانیم.

زعفران سرگل شکسته قاینات : مخلوط زعفران سرگل و بخش قرمز ضعیف، زعفران شکسته گفته می شود. در این نوع زعفران مقداری سفیدی نیز احتمالا وجود دارد. احتمال تقلب در زعفران شکسته به نسبت بیشتر است .

‌زعفران‌ زیر قربیلی قاینات : به زعفران ریزه/نرمه که به اصطلاح از قربیل رد می شود زعفران زیر قربیلی گفته می شود. زعفران زیر قربیلی به شرط اینکه ناخاصی نداشته باشد یک زعفران مقرون به صرفه برای مصرف خانگی و رستوران هاست . البته احتمال تقلب در این نوع زعفران زیاد است .

زعفران سفید قائنات : به زعفرانی که بخش اعظم آن سفید باشد زعفران سفید گفته می شود. هرچه قرمزی موجود بیشتر و ریشه سفید تمیزتر و روشنتر باشد مرغوب تر خواهد بود و نیز گران تر.

پیشنهاد توتپُس برای خرید زعفران اصل قائنات : زعفران دسته یا همان دخترپیچ بخرید ! با خرید زعفران دسته یا زعفران دختر پیچ تا ۹۹ درصد نگرانی تقلب و ناخالصی نخواهید داشت و حتی برآیند بهداشتی بیشتری دارد . با ما مشاوره کنید.

در تهران برای مشاهده نمونه زعفران قاینات و خرید زعفران قائنات عمده به آدرس درج شده دفتر فروشگاه توتپُس مراجعه نمایید . ارسال نمونه زعفران به سایر شهرها نیز امکان پذیر است.