مغز شاه دانه | قیمت مغز شاهدانه پوست کنده

مغز شاه دانه با همان شاهدانه پوست کنده از شاهدانه پر مغز بدست می آید . با توجه به دور ریز زیاد شاهدانه در اثر پوست کندن ، مغز شاهدانه خیلی گرانتر از شاهدانه است . پوست دانه های شاه دانه خواص فوق العاده دارد و گرفتن پوست آن چندان توصیه نمی‌شود. قیمت مغز شاهدانه در زیر آمده است. فروش مغز شاهدانه ، برای خرید مغز شاهدانه یا شاه دانه پوست گرفته شده از بخش فروشگاه اینترنتی توتپُس اقدام نمایید (۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲)

مغز شاه دانه : معمولا به ازای هر یک کیلو شاهدانه حدود ۶۰۰ گرم مغز بدست می آید. پوست شاهدانه نیز در تقویت و خواص بی نظیر است.

قیمت مغز شاهدانه : قیمت هر کیلو شاهدانه ۳۵۰/۰۰۰ تومان است . فروش عمده و کیلویی مغز شادونه . حداقل خرید شاهدانه پوست گرفته ۲۰ کیلوگرم است

خرید مغز شاه دانه ( خرید شاه دانه پوست کنده ) : برای خرید شاهدانه پوست گرفته شده به واتساپ پیام دهید و یا تماس بگیرید. با توجه به اینکه مغز شاهدانه یک خوراکی لوکس محسوب می شود لذا فروشگاه توتپُس مغز آن را تازه به تازه تهیه می کند که بهترین طعم را داشته باشد. لذا احتمال دارد مشتریان عزیز در نوبت قرار بگیرند

خواص مغز شاهدانه : هر خاصیتی که شاهدانه دارد مغز شاهدانه نیز دارد به غیر پوست آن که گرفته شده است. خواص کامل شاهدانه در بخش فروش عمده شاهدانه آورده شده است .

مغز شاهدانه یک مغز دانه مقوی و تقویتی است.