شاهدانه | ریز ، درشت | خرید شاهدانه ، بوداده ، زعفرانی ( قیمت شاه دانه عمده )

شاهدانه | ریز ، درشت ، خام ، بوداده | شاهدانه تازه فروش حضوری و اینترنتی شادونه درجه یک ( عمده ، کیسه ای ، بسته‌بندی ، خام ، بوداده ) قیمت شاهدانه ریز ، قیمت شاهدانه درشت ، فروش شاهدانه تناژ ، کیسه ای ۳۰ کیلویی ، بسته ۵ کیلو و یک کیلویی شاه دانه. شاهدانه بیرجندی ، شاهدانه کله مورچه ای ، شاهدانه نهاوند ، مغز شاه دانه ، شاهدانه سهره ، شاهدونه فله و گونی . قیمت و خرید شادانه خام و شادونه بوداده زعفرانی ، خرید شاهدانه ( ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)

شاهدانه : شاهدانه دارای دو نوع است شاهدانه ریز و شاهدانه درشت . شاهدانه درشت ارزانتر از شاهدانه ریز است . شادونه ریز به دلیل پوست نازک‌تر ، طعم بهتر و ریز بودن قیمت بالاتری دارد. شادونه هم برای انسان و هم برای پرندگان گران قیمت مورد مصرف قرار دارد. برای پرندگان معمولاً شاهدانه ریز استفاده می شود. این دانه خوشمزه از جمله دانه های مقوی برای پرنده و انسان است.

شاهدانه درشت : شاه دانه درشت دارای قطر حدود چهار میلیمتر است. پوست ضخیم ، مغز متوسط و طعم متوسط از جمله مشخصات شاه دانه درشت می باشد.

شاهدانه ریز : یکی از مرغوب ترین شاهدانه های ایرانی ، شاهدانه ریز خراسان است که دارای پوست نازک و طعم بسیار خوبی می‌باشد. شاهدانه ریز را آسیاب کنید و با آش ، سوپ و یا پودر آن را روزانه مصرف نمایید. تقویت حافظه ، افزایش قوای جسمی و جنسی از جمله خواص مصرف شاهدانه است. شاهدانه ریز برای سهره و قناری نیز مناسب است.

خرید شاهدانه : مشتریان محترم می توانند شاهدانه ریز و شاهدانه درشت را از بخش توزیع فروشگاه توتپُس به صورت حضوری نیز خرید نمایند .

شاهدانه خام : شاهدانه خام در بسته های ۵۰۰ گرمی ، شاهدانه خام یک کیلویی و عمده موجود است. شاهدانه ریز خام و شاهدانه درشت خام را از بخش فروشگاه توتپُس خرید نمایید

شاهدانه بوداده : خرید شاهدانه بوداده ( ریز و درشت ) از یک کیلو تا گونی ۳۵ کیلویی . شادونه ریز از نوع بیرجندی و شاهدانه درشت از نوع شاهدانه افغانستان است . بو دادن شاهدانه علاوه بر رساندن عطر مطلوب ان به مشام باعث طعم بسیار خوبی در این دانه مغذی می شود . شاهدانه آسیاب شده را می توان هم به صورت خام خواری هم به صورت ترکیب در غذاهایی همچون آش ، سوپ ، شیرینی و همچنین در معجون ها استفاده کرد و از خواص بی نظیر آن بهره مند شد .

شاهدانه سهره (پرندگان) : شاهدانه ریز مناسب پرندگانی همچون سهره و قناری است. برای پرندگانی همچون عروس هلندی ، مینا ، کبوتر و طوطی ، شاهدانه درشت پیشنهاد می شود.

شاهدانه عروس هلندی : شاهدانه ریز مناسب عروس هلندی نیز است. برای خرید شاهدانه عروس هلندی به بخش خرید دان پرندگان مراجعه کنید. شاهدانه در مخلوط سهره و مخلوط قناری به عنوان یک دانه تقویتی کاربرد زیادی دارد.

شاهدانه برای کودکان و تقویت حافظه و قوای جسمانی : شاهدانه آسیاب شده را در آش ، کیک ، شیرینی و … بریزید و باعث تقویت حافظه و قوای جسمانی کودکان ، فرزندان و دانش آموزان خود شوید. شاهدانه بوداده آسیاب شده را می توانید روی پلو نیز بریزید.

کدام شاهدانه برای مصرف خوراکی بهتر است ؟ شاهدانه ریز به دلیل پوست نازک و طعم خوب، مناسب مصرف خوراکی است. شاهدانه درشت بوداده نیز گزینه خوبی برای مصرف انسان می باشد. مغز شاهدانه نیز گاها مصرف می شود

قیمت کلی شاهدانه (تناژ) – خرید شاهدانه عمده – ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ :

  • قیمت شاهدانه ریز بیرجندی ۱۴۷ میلیون تومان
  • قیمت شاهدانه درشت تمیز ۱۲۵ میلیون تومان
  • قیمت شاهدانه بوداده ۱۴۰ میلیون تومان

قیمت شاهدانه کیسه ای – خرید شاهدانه گونی – ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ :

  • قیمت خرید شاهدانه ریز بیرجند کیلویی ۱۶۵۰۰۰ تومان (بهترین شاهدانه)
  • قیمت خرید شاهدانه درشت ۱۴۵۰۰۰ تومان
  • قیمت شاهدونه بوداده ریز ۱۹۵۰۰۰ تومان
  • قیمت شاهدانه درشت بوداده ۱۶۵۰۰۰ تومان
  • قیمت شاهدانه بوداده زعفرانی درشت ۲۳۵۰۰۰ تومان

قیمت خرید شاهدانه کیلویی ، اردیبهشت ۱۴۰۳ :

  • شاهدانه ریز تمیز ایرانی کیلویی تومان
  • شاهدانه ریز تمیز افغانی کیلویی تومان
  • شاهدانه درشت تمیز کیلویی تومان
  • شاهدونه بوداده یک کیلویی تومان

بهترین شاهدانه : شاه‌دانه ریز مربوط به شهر بیرجند و مناطق اطراف آن را می توان بهترین شاهدانه دانست و سپس شاهدانه ریز افغان و لرستان از جمله مرغوب ترین شاهدانه ها می باشند. شاهدانه ریز لرستان نیز از جمله شاهدانه های ریز ایران است. گرانترین شاهدانه ، شاهدانه ریز محلی است که مهمترین مناطق کشت آن بیرجند می باشد. این شاه‌دانه بصورت آسیاب شده و تفت داده شده به همراه غذا میل می شود. البته شاهدانه ریز برای پرندگان نیز استفاده می شود.

شاهدانه افغانستان : در برخی فصول سال به دلیل نیاز داخل و نیز قیمت مناسب شاه دانه افغانی ، شاهدانه درشت و ریز از افغانستان وارد ایران می شود . پوست شاهدانه افغانی ضخیمتر و مزه آن نسبت به شاهدانه ایرانی ضعیف تر است. در هر صورت پر مصرف ترین شادونه ، شاهدانه درشت است.

برای خرید بلوکی خشکبار ( کیسه های ۱۰ ، ۲۰ ، ۳۵ و ۴۵ کیلویی) می توانید از طریق واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید

برای خرید عمده شاهدانه با شماره های درج شده نیز میتوانید تماس بگیرید.

بهترین شاهدانه ریز : بهترین شاهدانه ریز از نوع محلی و متعلق به بیرجند و شهرهای اطراف مانند ترب حیدریه ، گناباد و قاینات است.

بهترین شادونه درشت : شاهدانه نهاوند که مخلوطی از شاهدانه ریز و درشت است می توان گفت از بهترین شاهدانه های درشت می باشد.

بذر شاهدانه : بهترین دانه های شاهدانه به عنوان بذر شاه دانه استفاده می شوند. بنابراین بذر شاه دانه باید کیفیت بالایی داشته باشد اما نیازی نیست بوجاری باشد و حتی بهتر است بوجاری نشده باشد

شاهدونه درشت و شاهدانه ریز
شاهدانه بوداده

کیفیت شاهدانه : کیفیت و مرغوبیت شاهدانه به تمیزی و نازکی پوست آن بستگی دارد. هرچه پوست آن نازک تر و ریز تر باشد با کیفیت تر و مرغوبیت بالایی دارد. مغز شاه دانه گاها استخراج می شود که به عنوان شادانه پوست کننده نیز شناخته می شود.

خواص شاهدانه : شاه‌دانه ریز سرشار از ویتامین E , پروتئین ، کلسیم ، فیبر و کلروفیل بالاست . شاهدانه به طور عمده برای بالا بردن ایمنی بدن ، کنترل فشارخون و کلسترول ، افزایش حافظه ، ضد اسپاسم و ملین است . همچنین شاه دانه ضدانگل معده بوده و در معالجه کزاز بسیار مفید است . شاهدانه در جلوگیری از گسترش سرطان سینه مفید و مؤثر شناخته شده است . مسکن قوی برای درد شکم و میگرن و نیز رماتیسم است .

خریدار شاهدانه : فروشگاه عمده فروشی توتپس برای تامین شاهدانه در خراسان و تهران در ماه های سال ، خریدار شاهدانه ایرانی و خارجی است . برای فروش شاهدانه با ما تماس بگیرید.

خرید شاه‌دانه : برای خرید شاه‌دانه ریز و خرید شاهدانه درشت از فروشگاه عمده فروشی خشکبار توتپس اقدام نمایید.

شاهدانه درشت بهتر است یا شاهدانه ریز ؟ برای مصرف خانگی شاهدانه ریز بهتر است چون هم خواص آن بیشتر بوده و هم پوست آن نازک تر است . شاهدانه ریز به راحتی جویده می شود و خوشمزه تر است.

انبارداری و شرایط نگهداری شاهدانه : شاه دانه بایستی دور از نور آفتاب و یخ‌زدگی نگهداری شود . شرایط دمایی انبار بین ۱۰ درجه تا ۳۵ درجه و رطوبت کمتر از ۱۰ درصد . گونی متراکم و با کمترین جابجایی ( دانه ها ساییده می شوند و ممکن است برای بسته بندی نیاز به الک مجدد شاهدانه باشد)

شاهدانه درشت

فروش عمده و بسته بندی شاهدانه ریز و درشت

خرید شاهدانه محلی ریز بیرجندی (بالاترین کیفیت)

شاهدانه لرستان :

شاهدانه ریز لرستان
شاهدانه ریز بیرجندی
شاه‌دانه بیرجندی – شاه دانه ریز
شاهدانه اصل

برای خرید حضوری شاهدانه به آدرس توزیع توتپُس مراجعه کنید.