14 By Info Off

آب زرشک | سیاه ، قرمز | دبه ای ، لیتری | قیمت (12 اسفند ۱۴۰۲ ) عمده

آب زرشک ، خرید آب زرشک سیاه و آب زرشک قرمز | حضوری و اینترنتی | تازه تهیه شده از زرشک پفکی درجه یک برای رستوران های لوکس ، کافی شاپ های لوکس ، مراسم عروسی و جشن ها ، استفاده خانگی آب زرشک . خرید آب زرشک فله لیتری و دبه ای ، قیمت آب زرشک عمده دبه ای و لیتری (کارتن ۱۲ تایی آب زرشک) ، (12 اسفند ماه ۱۴۰۲)

آب زرشک : آب زرشک به دو صورت تهیه می شود : اول از زرشک تازه در فصل پاییز . تهیه از زرشک پفکی درجه یک در فصل بهار ، زمستان و تابستان . آب زرشک بدون نگهدارنده را نمی توان زیاد نگهداری کرد. آب زرشک فروشگاه ما بصورت تازه به تازه است و بدون نگهدارنده.

خرید آب زرشک طبیعی : منظور از آب زرشک طبیعی ، آب زرشک بدون هیچ گونه افزودنی و بدست آمده از زرشک پفکی یا زرشک تازه است. فروش آب زرشک طبیعی در بطری های نیم لیتری و یک لیتری و بصورت عمده می باشد. هر جعبه شامل ۱۲ بطری آب زرشک طبیعی است که نهایت دو روز قبل آماده شده است.

آب زرشک سیاه : آب زرشک سیاه از زرشک سیاه بدست می آید. آب زرشک سیاه برای تصفیه خون و پاکسازی کبد بسیار مناسب است .

آب زرشک قرمز : این نوع آب زرشک از زرشک پفکی درجه یک ( فقط بایستی پفکی درجه یک باشد وگرنه آب زرشک خوبی بدست نمی آید ) آب زرشک قرمز برای پاکسازی کبد و نیز تصفیه خون بسیار مناسب است

ارسال به کلیه شهرها

خرید عمده آب زرشک ، آب لیمو تازه ، آب انار ، سرکه سیب و ارسال به کلیه شهرها.

خرید آب زرشک کافی شاپ ، خرید آب زرشک مرغوب ، خرید آب زرشک مراسم . خرید آب زرشک و آب انار

فروش آب زرشک : با توجه به اینکه آب زرشک فروشگاه توتپس تازه تهیه می شود ، برای خرید آب زرشک در بطری های یک لیتری ، دبه ۲۰ لیتری دو روز قبل از موعد تحویل از طریق فروشگاه خرید نمایید.

بهترین آب زرشک : بهترین آب زرشک از زرشک پفکی مرغوب و یا زرشک تازه فصل بدست می آید . آب زرشک فروشگاه توتپُس حداکثر تولید یک یا دو روز قبل است و به دلیل اینکه مواد نگهدارنده ندارد بایستی در یخچال نگهداری کنید.

خرید آب زرشک از فروشگاه توتپُس : با توجه به اینکه آب زرشک تهیه شده توسط توتپُس کاملا تازه و بدون مواد نگهدارنده شیمیایی است برای خرید آن بایستی یک یا دو روز قبل سفارش دهید و در محل فروشگاه تحویل بگیرید.

ارسال آب زرشک طبیعی به شهرها : برای دریافت آب زرشک تازه سه روز قبل از دریافت ثبت سفارش کنید تا هم به موقع تهیه و هم سریع ارسال شود. دلیل آن تازگی محصول است.

خواص آب زرشک : آب زرشک برای پاکسازی کبد و صفرا ( سم زدایی ) بسیار مفید است . آب زرشک برای کاهش فشار خون ، کاهش استرس ، مقوی معده ، تقویت سیستم گوارش ، کاهش غلظت خون و … مؤثر می باشد.

آب زرشک یک نوشیدنی لوکس و لاکچری محسوب می شود. آب زرشک خوب رنگ روشن و طعم کمی ترش و تازه دارد .

آب زرشک درجه یک از زرشک درجه یک پفکی (گاهی از زرشک اناری و پفکی) تهیه می شود . بهترین آب زرشک دارای رنگ روشن و مزه ملس تازه است .

قیمت آب زرشک عمده دبه ای و لیتری :

  • قیمت یک لیتر آب زرشک درجه یک ۶۵۰۰۰ تومان
  • قیمت هر دبه ۲۰ لیتری آب زرشک طبیعی : لیتری ۵۸۰۰۰ تومان (خالص و تازه)
  • قیمت آب زرشک ۱/۵ لیتری بطری ۹۵۰۰۰ تومان
  • قیمت زرشک برای تهیه آب زرشک ( زرشک پفکی درجه یک ) ۱۴۵۰۰۰ تومان

آب زرشک به عنوان یک نوشیدنی لذت بخش و نیز بخاطر خواص خوب آن استفاده می شود . معمولا زرشک های ضعیف و دانه دار برای آب زرشک گیری استفاده می شوند . البته آب زرشک پفکی تازه اعلا هم موجود است (فروشگاه تازه خور) . زرشک مناسب آب زرشک گیری قیمتی حدود ۴۵۰۰۰ تومان دارد و از هر کیلو زرشک حدود ۲/۵ لیتر آب زرشک بدست می آید (غلظت و طعم قابل قبول) .

فروش عمده آب زرشک برای مراسم و کافی شاپ تماس بگیرید . آب زرشک کوهی ( آب زرشک لوکس ) به مقدار محدود موجود است .

تشخیص کیفیت آب زرشک : آب زرشک با کیفیت و تازه کدر نیست و رنگ قرمز جگری براق دارد . مزه آب زرشک ترش است اما ترشیده نیست . آب زرشک ملی نیست پس ملی بودن یعنی نمک داشتن .

آب زرشک با کیفیت : آب زرشک بدون نگهدارنده بهترین است اما بایستی در یخچال نگهداری شود و برای مدت کوتاه تری. هرچه رنگ آب زرشک تیره تر باشد از زمان تولید آن بیشتر گذشته است.

آب زرشک مرغوب : معمولا آب زرشک از زرشک سیاه مخصوص آب زرشک بدست می آید اما به تبع هرچه زرشک استفاده شده برای آب زرشک گیری باکیفیت تر باشد آب زرشک مرغوب تر خواهد بود.

آب زرشک خالص : آب زرشک خالص بدون رنگ ، طعم دهنده و نگهدارنده است .

روش نگهداری و انبارداری آب زرشک : آب زرشک را نمیتوان مدت زیادی نگهداری کرد . پس از تهیه آب زرشک تا دوهفته در جای خنک می توان انبار و نگهداری کرد . برای نگهداری آب زرشک باید از ظروف درب بسته و دور از نور نگهداری کرده و جای خنک

سفارش آب زرشک مراسم : سفارشات آب زرشک برای مراسم پذیرفته می شود . دو روز قبل از مراسم سفارش خود را ثبت نمایید .

سفارش آب زرشک کافی شاپ : از طریق واتساپ یا تماس ثبت سفارش کنید.

تازه ، خالص ، باکیفیت بدون نگهدارنده

آب زرشک لیتری و دبه ای ( فروش عمده آب زرشک )
آب زرشک عمده و دبه ای ( کارتنی ۱۲ تایی )
آب انار عمده و لیتری

آب لیمو تازه عمده ای : فروش عمده آب لیمو طبیعی (تهیه یک روزه ) و ارسال به کلیه شهرها .

آب لیمو تازه عمده

رب گوجه فرنگی عمده : فروش عمده و دبه ای رب گوجه فرنگی محلی درجه یک

رب گوجه فرنگی محلی ( عمده و دبه ای )
رب گوجه فرنگی بدون افزودنی و نگهدارنده (خانگی)

سرکه سیب عمده : فروش عمده سرکه سیب در دبه های ۲۰ لیتری و کارتن های ۱۲ تایی ۱ لیتری

سرکه سیب عمده و کارتنی

زرشک پفکی عمده : فروش عمده زرشک پفکی مرغوب در کارتن های ۸ کیلویی .

زرشک پفکی کارتنی