14 By Info Off

عمده فروشی نمک ، پخش نمک | دریا ، آبی ، صورتی ، سنگ | خرید | قیمت عمده

عمده فروشی نمک (کیسه ای و تناژ ) پخش نمک صورتی ،پخش نمک دریا ، پخش نمک آبی ، نمک صورتی عمده ، نمک آبی گرانول عمده ، نمک عمده کویر ، نمک دریا عمده . نمک درشت کیسه ای ، نمک دریاچه کیسه ای ، نمک آسیاب شده فله یددار . فروش عمده نمک در بسته بندی های ۲۵ کیلویی ، ۱۵ کیلویی و ۳۰ کیلویی . سنگ نمک ، بلور نمک ، جاشمعی نمک ، قیمت نمک عمده و قیمت نمک کیسه ای فله . (فروردین ۱۴۰۳) پخش عمده نمک

پخش نمک : فروش نمک عمده و پخش به تمام نقاط کشور از طریق باربری های مستقر در تهران . پخش نمک صورتی ، پخش نمک دریا و درشت نخودی

قیمت نمک عمده و کیسه ای :

قیمت هر کیلو نمک سفید عمده – کیسه ۱۰ کیلویی ۱۲۵۰۰۰ تومان

قیمت نمک دریا – کیسه ۱۰ کیلویی ۹۵۰۰۰ تومان

قیمت نمک درشت کویر بردسکن – کیسه ۱۰ کیلویی ۸۵۰۰۰ تومان

قیمت نمک آسیاب شده یددار – کیسه ۴۰ کیلویی ۱۴۵۰۰۰ تومان

قیمت نمک صورتی ایران عمده کیلویی ۲۲۰۰۰ تومان

قیمت نمک صورتی خارجی ۹۵۰۰۰ تومان خالص

قیمت نمک آبی کیلویی ۸۵۰۰۰۰ تومان

فروش عمده نمک درشت دریا و کویر (نمک فروشی) : برای خرید نمک عمده با شماره مندرج در انتهای صفحه تماس بگیرید یا از طریق واتساپ ثبت سفارش کنید .

خواص نمک دریا : نمک دریا به دلیل املاح معدنی فراوان در طب سنتی توصیه می شود . نمک دریا از پوکی استخوان جلوگیری کرده و برای سلامت دندان مفید است . نمک دریا در درمان آرتروز روماتیسم مفید است . این نمک خواص ضد التهاب داشته و مؤثر در لایه برداری و پاکسازی پوست است . نمک دریا برای ماساژ درمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

نمک صورتی : یک نمک خالص خوراکی و بدون سدیم کلرید – قیمت کیلویی ۴۵۰۰۰ تومان ( نمک صورتی عمده موجود است )

نمک آبی عمده گرانول : فروش عمده و گرمی نمک آبی در وزن های متنوع فروش عمده و کیلویی

خواص نمک ید دار : دارای ۸۴ عنصر معدنی دارای کلسیم تاسیم و منیزیم … مناسب کنترل فشار خون و تیرویید

نمک تصفیه شده : با توجه به گزارشات

خواص نمک کویر (بردسکن) : این نمک از دشت کویر حوالی بردسکن تهیه می شود. نمک معدنی نام دیگر این نمک است.

نمک درشت

خواص نمک دریا : درمان تیرویید ، قلیایی کردن دهان ، درد مفاصل ، دیابت ، فشار خون و … دارای کلسیم ، منیزیم ، منگنز و …

خواص نمک دریاچه : درمان هفتاد نوع بیماری 🔹کاهش و تنظیم فشار خون🔸تقویت معده🔹دفع کننده بلغم زائد بدن🔸کمک به هضم غذا 🔹ازبین بردن بیماری های پوستی🔸تسکین و درمان بیماری های مفصلی 🔹درمان جذام ، پیسی ، دیوانگی 🔸درمان کک و مک 🔹ازبین بردن میکردب های معده

کدام نمک بهتر است ؟ از دیدگاه طب سنتی ، بهترین نمک ، نمک دریا است . از لحاظ علمی نمک صورتی ، نمک بدون سدیم کلراید نمک مرغوب و مفیدی است.

کیفیت نمک : سفیدی نمک دلیل بر تمیز بودن آن است . هرچه دانه ها درشت تر و منظم تر باشند با کیفیت تر هستند .

عمده فروشی نمک : فروش عمده نمک یکی از بخش های عمده فروشی فروشگاه عمده فروشی توتپُس است. برای خرید عمده نمک با ما تماس بگیرید .

به‌صورت عمومی مصرف “نمک” برای بدن هر فرد ضروری است اما میزان مصرف آن بستگی به مزاج افراد دارد، مزاج سرد و تر و سرد و خشک نیاز بیشتری به نمک دارند و افراد گرم و تر و گرم و خشک کمتر. نمک خاصیت ضدعفونی نیز دارد که وجود مقداری از آن در غذاها مطلوب است.

افرادی که فشار خون دارند به‌صورت عمومی از هر نوع نمکی باید پرهیز کنند؛ هیچ دلیل علمی مبنی بر این ادعا که نمک دریا فشار خون را پایین می‌آورد، در طب ایرانی وجود ندارد؛ در تمام کتب بیان شده است که اگر شخصی دچار اختلالات قلبی شده است باید از مواد گرم و خشک پرهیز کند از جمله نمک.

بهترین نوع نمک‌، نمک طبیعی است که هیچ‌گونه ید و املاح به آن اضافه نشده باشد ؛ در مورد رابطه نمک با تیروئید باید بگوییم که تیروئید یک بیماری هورمونی است که نشات گرفته از اختلالات اندام‌های اصلی مثل قلب،کبد و مغز است و برای تنظیم شدن تیروئید لازم است اختلالات این اندام‌ها برطرف شود.

نمکی خوب است که شفاف باشد، تلخ نباشد، گلو را نزند، سفید باشد، مواد آلاینده نداشته باشد، فسیل حیوانات داخلش نباشد و حیوانی در آن محیط کشته نشده باشد.

در کتب طب ایرانی، نمک‌های کوهستان به‌عنوان بهترین نمک و نمک دریا به عنوان بدترین نوع نمک معرفی می‌شوند البته در مورد نمک‌هایی که اکنون در جامعه باب شده باید بگویم که اینها نمک دریاچه هستند، دریاچه ارومیه یا قم که چندان ضرر شدیدی ندارند ولی بهتر است که از نمک بهتری استفاده شود.

لازم به ذکر است که نمک دریاچه به نمک یددار ارجحیت دارد و عارضه آن کمتر است اما به‌صورت کلی به‌خاطر املاحی که در آن است همچنین بخاطر مردن حیوانات در آن محیط و در نتیجه به نمک تبدیل شدنشان بهتر است از آن نمک‌ها استفاده نشود.

نمکی که از معادن استخراج می‌شود و سفید است و مواد زائد ندارد، بهترین نمک است؛ این مطالب طبق منابع مکتوب ما است؛ “مخزن الادویه‌” حکیم عقیلی خراسانی که یکی از قوی‌ترین حکمای طب ایرانی است و کتابهایش به عنوان رفرنس در دانشگاه‌ها بررسی می‌شود جز منابع متقن طب ایرانی محسوب می‌شود؛ در بخش ملح این کتاب در مورد نمک‌ها صحبت می‌کند که در این بخش آمده “ملح مصنوع من ماء بحر ” یعنی نمک استخراج شده از آب دریا بدترین نوع نمک است.

در ادامه مطلب مربوط به نمک در کتاب مخزن‌الادویه آمده است “نمکی که شفاف‌، سفید، خوشمزه‌ که تلخ نباشد و مواد نداشته باشد و از گرد و خاک و مسائل مختلف به دور باشد” بهترین نمک است.

نمک هم عوارض دارد چون گرم و خشک است و چون مزاج قلب گرم و خشک است زیاده‌روی در مصرف آن می‌تواند برای قلب مضر باشد؛ نمک باید به اندازه و طبق مزاج هر فرد مصرف شود؛ افراد سرد و تر بیشتر می‌توانند و افراد گرم‌مزاج هم در حد کم میتوانند از نک معدنی طبیعی استفاده کنند همچنین نمک برای غذاهای لزج که در بدن ایجاد رسوب می‌کنند به عنوان مصلح به کار می‌رود.

فروش عمده نمک دریا

قیمت هر بسته ۲ کیلویی ۶۷۰۰ تومان

نمک رنگی

نم صورتی عمده

برای خرید عمده انواع نمک از طرق زیر اقدام نمایید:

قیمت عمده نمک و سنگ نمک (اسفند 1402 ) :

قیمت عمده سنگ نمک معدنی ۴۵۰۰۰
قیمت عمده پودر سنگ نمک معدنی کیلو ۷۵۰۰
قیمت عمده نمک صورتی ۲۲۰۰۰ (کیفیت بالا)
قیمت عمده نمک دریا کیلویی ۸۵۰۰ تومان

قیمت گرانول ۸۵۰۰۰۰ تومان
قیمت عمده نمک سفید ۴۵۰۰ تومان
قیمت عمده و تکی سنگ نمک جاشمعی :
تک شمعی تکی ۳۴۵۰۰ عمده ۵۵۰۰۰
دو شمع تکی ۴۰۰۰۰ عمده ۷۵۰۰۰