23 By Info Off

گشنیز ( تازه ) قیمت گشنیز | خرید عمده و کیلویی تخم گشنیز (12 اسفند ۱۴۰۲)

گشنیز عمده و کیسه ای فروش عمده گشنیز مطابق قیمت عمده گشنیز . گشنیز خواص دارویی ویژه ای دارد که در طب سنتی برای امراض بسیاری استفاده می شود . ، فروش عمده تخم گشنیز تازه و آسیابی ، قیمت گشنیز ، قیمت عمده گشنیز ، خرید کلی تخم گشنیز به قیمت عمده(12 اسفند ماه ۱۴۰۲)

خرید گشنیز ( عمده و کیسه ای) : برای خرید گشنیز در کیسه های ۲۵ و ۵۰ کیلو‌یی از طریق زیر اقدام نمایید.

بهترین گشنیز : گشنیز هر چه طعم آن تند تر باشد بهتر است . بهترین گشنیز ، گشنیز محلی است که تمیز باشد .

تخم گشنیز تازه : برای خرید تخم گشنیز تازه از بخش زیر خرید نمایید . کلی فروشی خشکبار و عطاری توتپُس . خرید عمده و کیلویی گشنیز تازه درجه یک تمیز و مخصوص پودر

کیفیت گشنیز : برای تشخیص کیفیت گشنیز نیاز بصورت تخصصی نیاز به بررسی آزمایشگاهی است . اما در حالت کلی گشنیزهای محلی با کیفیت ترین گشنیز هستند . آب و هوا روی کیفیت گشنیز اثر گذار است .

خرید گشنیز عمده و کیسه ای : برای خرید عمده گشنیز با ما در ارتباط باشید . عضویت در کانال تلگرام توتپُس برای اطلاع از موجودی و قیمت گشنیز عمده ، خالی از فایده نیست .

فروش عمده گشنیز : اگر کشاورز گشنیز هستید یا فروشنده عمده گشنیز هستید با ما در ارتباط باشید . خرید ما به این صورت است که هنگام نیاز و خالی شدن انبار با شما تماس می گیریم و در صورت داشتن گشنیز ، از شما خرید می کنیم . کشاورزان و فروشندگان عمده گشنیز حتما در کانال تلگرام عضو شوند. کانال ارتباطی ما با شما از طریق تلگرام خواهد بود .

قیمت گشنیز ( عمده و جزئی ) :

فروش عمده و جزئی گشنیز بر اساس لیست زیر انجام می شود :

قیمت تخم گشنیز ( قیمت گشنیز عمده) – 12 اسفند ۱۴۰۲ :

قیمت هر کیلو تخم گشنیز عمده ۶۵۰۰۰ تومان

قیمت گشنیز کیسه ۳۰ کیلویی هر کیلو ۷۰۰۰۰ تومان

قیمت گشنیز جزئی هر کیلو ۷۵۰۰۰ تومان

تخم گشنیز آسیابی قیمت یک کیلو ۵۵۰۰۰ تومان

برای خرید تخم گشنیز عمده و کیسه ای به فروشگاه توتپُس بروید .

فروش عمده گشنیز و تامین خشکبار فروشی ها و عطاری ها

گشنیز کیسه ای عمده
گشنیز آسیابی
گشنیز عمده

خرید گشنیز عمده و کیسه ای : برای خرید فله گشنیز از یک‌کیلو تا ۵۰۰ کیلو‌ از بخش فروشگاه اینترنتی توتپُس اقدام نمایید. پس از ثبت سفارش ، می توانید حضورا جنس خریداری شده را از انبار توتپُس تحویل بگیرید و یا از طریق باربری به آدرس تان ارسال شود